• Madida

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

takida skrev 2012-06-06 23:03:50 följande:
    En kille helt i min smak, söt som tusan, rolig, underbart skratt. Så ja det gick nog rätt braSkrattande
    Hur gick det själv med ynglingen då?

Åh så härligt det låter!  Ska ni ses igen?

Det gick över förväntan faktiskt. Himla trevligt. Och så blev det lite hångel. Tror han är en hångelgud. Eller så beror det återigen på att jag är brunstig  
    Har inte jag rätt så har vi båda fel ;)
  • Madida
    takida skrev 2012-06-06 23:29:11 följande:
    Åhh en hångelgud, en sån vill jag med haTungan ute
    Ingen aning om vi kommer ses igen vi bestämde inget, men jag hoppas han vill ses igen. Så om inte han hör av sig imorgon så gör jag det. 
    Ja, nån som är bra på att hångla är fan viktigare än nån som är bra på att ha sex. Även om det så klart mest handlar om hur man funkar tillsammans.

Helt rätt inställning, klart du ska höra av dig. Visa att du är intresserad. 
  • Madida
    Vanilla ice queen skrev 2012-06-07 00:15:55 följande:
    Alltså du och Madida verkar veta vad ni talar om...
    Haha, japp. Vi är bad ass. Och kloka som få

Nej men vad har man för val? Jag tror att (kanske sorgligt egentligen) mitt uppbrott från min sambo krossade mig ända in i ryggmärgen. Och det överlevde jag. Och iom att jag överlevde det så känner jag att dessa småsmällar inte är någonting. Försöker tänka att jag fixat värre saker    
  • Madida
    Cogitationes skrev 2012-06-10 23:50:15 följande:
    Så här blev min inspelning när jag lekte... Långt från perfekt, Men jag är ärligt talat riktigt imponerad själv det hörs iofs ganska tydligt när jag skiftar sångläge, Men så här högt med den här kraften (som jag inte kan riktigt kontrollera ännu) har jag aldrig någonsin varit i närheten av tidigare... 

files.me.com/fredrikandersson/nv3rzj.mp3  (Men som sagt varning, Det är en hobby inspelning så det låter skit och jag vrålar bokstavligen :)
    Hahahaha! Att lyssna på den inspelningen förgyllde min dag
  • Madida
    Cogitationes skrev 2012-06-11 14:52:58 följande:

Ordna gärna fler inspelningar, jag behöver skratta och le
  • Madida

*niger djupt*
    Är allt bra med er?

Här är det ju som det är, som vissa av er vet. Men jag har haft en mysig eftermiddag och kväll med en kompis och börjar bli lite småtrött.
    Inga dejter på gång men har väl mycket annat att tänka på..    

• Madida
    carlf skrev 2012-06-12 20:46:51 följande:
    Nä nu ska jag ut och måla lite till. klart jag läser ikapp denna tråden sen. låter som en bra tråd om jag ska vara ärlig.
     en fråga, är här många här på denna tråden som är singlar i skåne eller södra delarna?
    *räcker upp en hand*
    Bor i Malmö..

De flesta fjantarna här verkar bo i eller runt Gbg    
  • Madida
    takida skrev 2012-06-12 21:41:35 följande:
    Fjant kan du vara självFlört
    Ja tack. Fjantar är sööööta Hjärta
  • Madida
    Racer x skrev 2012-06-12 22:36:57 följande:
    Säger du det ;-D

Ja, fjantar är små godsaker!
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!