• Nicke

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

FredrikCA skrev 2012-04-22 16:46:35 följande:
    Påvilket sätt skulle det vara en konkurrent till Android? Bada är ju inte licenserbart.
    Som med iPhone ungefär.
  • Nicke
    Racer x skrev 2012-04-22 17:10:11 följande:
    +1 på det. Finns väl bättre forum för sånt Tungan ute
    Ja, för det finns aldrig någon här som är OT och alla tycker nog att allt är sjukt roligt hela tiden.
  • Nicke
    Night sky skrev 2012-04-24 22:38:25 följande:
    Jag hade inte heller följt med nån ut jag inte känner utan eget sällskap i så fall.
    Det gjorde min exfru.
    Hon skrev en rad på Lunarstorm. Jag svarade med att jag skulle ut och frågade om hon skulle med. Hon svarade ja. Kom själv och träffade mig och mina vänner... och mja, det höll ju i en massa år.  
    Man får våga lite.. eller nåt. hehe 
  • Nicke
    Legacy skrev 2012-04-28 10:43:54 följande:
    Vissa vaknade nu :O
    Vissa här hemma tyckte att 7 var en bra tid att gå upp.
  • Nicke
    Legacy skrev 2012-04-28 23:28:41 följande:
    Och ja det gick toppen att träffa hans familj! De var brorsor och farfar och brorsors flickvänner och pappa och allt, jag blev fett godkänd
    Told you,
  • Nicke
    Night sky skrev 2012-05-01 13:34:48 följande:
    En annan fantastiskt rolig sak jag kom på... glöm inte era deklarationer om ni inte redan har deklarerat!
    Jag ringde och bad om mer tid så nu kan jag skjuta upp det till den 16e.
  • Nicke

Nu har en brud utan bild besökt mig 10 gånger.
    Varför har man inte bild? Det gör mig fundersam.  

• Nicke

Tiesto. Det är inom min genre men det är sällan jag hittar bra tjejer som har samma.

• Nicke
    Bubsan skrev 2012-05-01 20:08:25 följande:
    Man kanske inte vill bli sedd på en dejtingsida, man kanske skäms om man skulle synas där

Kanske, jag vet faktiskt inte
    Jag vill se en bild. Det vill de flesta. Tur att jag kan välja vilka jag svarar.
  • Nicke
    Shades skrev 2012-05-01 20:27:25 följande:
    Något som jag tycker är ännu tristare är väl de som har bild men inte bemödar sig att skriva någon presentation alls. Dessa kvinnor kan väl inte ha något emot att bli betraktade som objekt antar jag?

Har de ingen bild så går de ju bort från början  men det är ju tråkigt om personen har ett tilltalande yttre men uppenbarligen ingen som helst språklig begåvning. Det är ju inte direkt så att jag attraheras av en dum, lat fjortisattityd ("Mäh, ja ba e såå snygg att ja ba inte behöver skriva något")...

/J
    Det är tjejer jag inte brukar lägga någon energi på. Bild + presentation vill jag ha. Den måste inte vara superbra men det är ju trevligt om hon skriver några rader i alla fall.
    lemonina skrev 2012-05-01 20:16:27 följande:
    Det är grejer det.Flört Tiesto var faktiskt som bäst när han höll på med trance. Gillar inte dagens Tiesto lika mycket.
    Håller med. Det var bättre förr.
    lemonina skrev 2012-05-01 20:29:04 följande:
    Gillar inte heller dubstep, det låter bara konstigt. Samma gäller även garage och drum and base inte alls min typ.
     Håller med där med. hehe
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!