Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!
Glädje: nä alltså han har visat för att jag inte trodde honom.
Glädje: nä alltså han har visat för att jag inte trodde honom.
Glädje58: hahaha
fast ingen blir gladare än jag om han träffar någon där ute. Bara att jag ser ju honom som mitt "last day news" ex liksom lika spännande som restskatt typ. Fast han kanske är en riktig drömkille för någon annan
Hmm är jag den enda i Sverige som faktigtst inte tycker om pannkaka. Känns som det faktigst. Det ska jag skriva i min datingprofil nästa gång om jag skaffar en. Hmm javisst ja, jag är ju lite illegal trådbesökare iom att jag inte existerar på någon nätdaringsite;))
Glädje: haha ja precis. Får hoppas det
Glädje: Varför?! Här finns lusten och skiter sig med denna kille som jag träffar nu (vilket jag inte tror det gör) så kör jag IRLhunting hela våren och sommaren
Glädje: det nog bra att landa lite efter en relation och hitta sig själv igen innan man ger sig ut efter något nytt
Hoppas det vänder för dig nu
Smecker: Hmm intressant. Men är det verkligen profiltexten som drar besök då? Det måste ju vara bilder med tanke på att det är det första man ser liksom
Jag har haft väldigt bra trafik på mina sidor och det som ges komplimanger för är oftast min profiltext
det tycker jag är riktigt kul när någon tagit sig tid och läst den:))
Smecker:Hmm nu är jag görnyfiken på din profil. Sen undrar jag givetvis vad 17 mitt ex skrivit i sin hahaha:)
Inboxa!!!
Vad ska jag inboxa? Är avreggad på alla sidor.