Inlägg från: Vanilla ice queen |Visa alla inlägg
  • Vanilla ice queen

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Fredrik: Jag har skrivit med många och har som jag redan från början inte haft ett dyft intresse irl. Det har varit mer prat om intressen och dyl. Sen när de velat ses har jag tackat nej. Om jag endast skulle maila med potentiella dater skulle jag inte maila med någon antagligen. Har endast träffat en på en sight som fångade mitt intresse så pass att det blev date och sedan dater och inte ens den killen hade jag för avsikt att träffa irl från början. Men jag tycker det är fullt ok att fortsätta mailkontakter utan att vara intresserad av personen...

• Vanilla ice queen

Fredrik: det jag menade var att, klart man kan ha mailkontakter utan att vara seriös och intresserad. Jag menade inte att man skulle vara elak.

• Vanilla ice queen

Smecker: men vadå öppen?! Det är ju inte så att jag skriver "Hej! Jag är ointresserad av dig men det är kul att prata lite med dig" sånt får vara underförstått inte direkt så man blir kär och sårad om någon säger nej till en date...

• Vanilla ice queen

Men en hel del mail som inte är så trevlig har man ju fått sin beskärda del av så de finns ju också. Fast de tar man ju inte åt sig av... Oftast att någon skrivit mail sen kikar jag på deras sida och svarar inte då har det sedan kommit något i stil med "Du är bara en jävla bimbo som är ute efter att knulla" Det kan faktigtst vara ganska underhållande

• Vanilla ice queen

Smecker: Men vadå om någon kommenterar min musiksmak eller filmsmak i ett mail och jag svarar och ang det och det blir längre konversationer i det ämnet så behöver man väl inte säga att jag är inte intresserad av att träffa dig föräns han frågar om vi ska ses. Det är ju liksom inte ens säkert att han vill ses!

Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!