Inlägg från: Anonym (Hopplös:)) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Hopplös:))

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Smecker skrev 2012-01-12 06:48:16 följande:
    Jag tog en väldigt smakfull och konstnärlig bild igår på mina bröst i en mankini och tänkte ha den som profilbild. Men när jag valt fil och skall klicka på spara så flyttar sig knappen?? Hela tiden?! Till slut fick jag nog och höll fast den med fingret och klickade på den, men då blev den alldeles grön och kräktes på muspekaren?! Kunde tyvärr inte ladda upp bilden. Ni som varit med ett tag, brukar det bli såhär? Är det vanligt? Någon mer som råkat ut för det?
    Men du, så himla onödigt att ljuga när inte ens nån har frågat dig. Jag fick ju bilden och den är nu som bakgrund på både dator och telefon. Sjukt het! Och jag mår knappt illa alls..
    Smecker skrev 2012-01-12 15:14:42 följande:
    Jävla hacker, skall aldrig mer ge dig lösenordet till min dator :-P
    Hacker? Du skickade den innan idag och frågade om jag tyckte du var söt. Lögner efter lögner här.
    Och lösenordet till din dator har jag vårdat relativt väl. Bara kollat några enstaka saker faktiskt..

Hoppla! Från ingenstans verkar jag ha en dejt inbokad imorgon kväll. Se där ja

Smecker skrev 2012-01-12 19:35:02 följande:
    Glöm inte vad mamma har lärt dig! Rena underkläder och en ny tegelsten i handväskan.
    Tegelsten i byxorna och trosor i handväskan. Got it!
    Laurora skrev 2012-01-12 19:40:44 följande:
    Nej vad skoj jag har en dejt imorgon jag med, med en flaska sprit och bastu eller ... en massa sprit. Och bastu. Lär gå finemang sååååå förvänta er inget från mig imorgon efter 16 tvättid på lördag klockan 12, lär INTE komma upp till den känns det som
    Ja, det var väldigt snabbt beslutat och vi har knappt snackat nånting. Så vi får väl se hur det blir.
    Sprit och bastu? Nej tack. Sprit? Ja tack. Tycker alltid det känns som att jag ska dö när jag sitter i en bastu. Får inte luft.
    Fast det låter kul så du får uppdatera oss när du klarar av att ta dig upp på lördag
    Smecker skrev 2012-01-12 19:47:28 följande:
    Inte ens på FL kan de läsa.. "Hej, vem är du??" Skrikandes
    Det är den sämsta frågan EVER! Jag avskyr den. Jag vet inte vad jag ska svara på den. Varför inte istället ställa specifika frågor om sånt de är intresserade av. Gärna kul frågor och inte "Vad jobbar du med?" "Vad gör du när du inte sitter här?" o.s.v.
    Heidi1 skrev 2012-01-12 19:48:30 följande:
    va skoj, lycka till!
    Tack!
    Smecker skrev 2012-01-12 19:50:29 följande:
    *skrattar så jag avlider* Dagens asgarv nr 3
    Nr 3?! Jag har ju knappt skrivit nåt idag, så det där måste du räknat fel. Vi alla vet ju att jag är "the funny one" så någon annan kan det inte ha varit?

Laurora skrev 2012-01-12 19:53:09 följande:
    hahaha fy fan det är en klassiker verkligen "vem är du" ja -.... om man fick en spänn för varje gång man fått den frågan...
    Ja men visst är det?! Jag tycker frågan är värdelös. Skulle jag få för mig att svara på den så låter det alltid som början på ett personligt brev till nåt jobb man söker.
    Smecker skrev 2012-01-12 19:56:48 följande:
    "Hej pullan, är du ofta här och häckar?"

Mmmmm....smoooooth talker. U got it going ooooon! 

Nu är jag hemma efter en iskall promenad genom Malmö. En styck dejt avklarad, men det jag tänker mest på är hur mycket jag fryser. Det säger väl en del om dejten

Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!