Inlägg från: Anonym (Hopplös:)) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Hopplös:))

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Anonym (Skrivkramp) skrev 2012-01-21 19:00:29 följande:
    Är väl kanske så att det är lite "självsanering" i dom kriminella kretsarna som inte drabbar "svensson" så mycket?

Men en vacker dag så kommer det att göra det, och det kanske har hänt redan?

Tänker på hantverkaren som blev skjuten på det blivande cafe'et, där det troligen var ägaren som var målet?
    Det har, och kommer säkert, drabba flera oskyldiga. Råkar jag gå förbi precis och när de skjuter och blir träffad så vore det ju himla tråkigt skulle jag vilja säga. Men jag kan inte gå runt och vara rädd och jag umgås inte i den typen av kretsar. Rör mig inte ofta i de mest drabbade områdena heller.

Men jag kan ju inte fly från min stad bara för att ett par tomtar föddes med hjärnorna i stortån.

Ja men jaja okej, jag fortsätter vara förbannat singel

Även om ni dejtar och har det bra och kanske t.o.m. går in i en seriös relation så "får" ni inte sluta vara i tråden. Ni kommer saknas då!

Jag kan inte ha en tråd där det bara är Ts liksom

Smecker skrev 2012-01-23 09:53:55 följande:
    Och Ts elaka sidekick
    Vad yrar du nu om?
    Elak och sidekick passar inte ihop en sån som jag
    Smecker skrev 2012-01-23 10:31:40 följande:
    Vad yrar du nu om?

Elak och sidekick passar ihop som.. ehm.. handen i.. umm.. handsken? med en sån som du  
    Alltid lika rar Kyss
    giftgrodan skrev 2012-01-23 14:52:25 följande:
    åh, jag kommer alltid vara kvar, så RIKTIGT så illa blir det aldrig :)
    DIG kan man lita på!

Ni kan lägga ner denna diskussion för innerst inne vet alla att JAG hade vunnit oavsett motståndare.

Jag är BAD ASS!

Anonym (Fågelskrämman) skrev 2012-01-24 04:38:48 följande:
    Ja herregud vilken dumpning jag åkte på precis och jag känner mig verkligen dum. Tog upp med killen jag träffade att det inte kändes som att han var väldigt engagerad trots att vi setts i tre månader och träffats två gånger i veckan. Fick till svar att han aldrog känt något för mig utan bara sett mig som vän. Och jag känner mig så jäkla utnyttjad för sex nu, jag berättade precis r vi började träffas att jag inte var intresserad av något kk och att han skulle säga ifrån om han inte kände något. Direkt börjar jag ju undra vad det är för fel på mig, sex dög jag till...ofta men inget mer.
    Det där var riktigt dåligt gjort och ingenting som handlar om dig!
    Att vara kk är helt okej men då ska så klart båda vara med på det och du hade ju gjort klart vad du ville.
    Förstår att du känner dig utnyttjad men ge honom inte det. Du har inte på något sätt gjort något knasigt. Du är fin!

Nej, bajs på honom.

På tal om bajs; Vaknade av ett sms från den där killen jag skrivit om 64736ggr nu.
    Han frågade vad jag föredrog för typ av te till vår fika idag.
    Vi har inte bestämt nåt om nån fika och jag blev så frustrerad att jag svarade "Man vad fan vill du XX?"
    Svaret kom fort. "Fan XX, kan inte sluta tänka på dig..."

Har inte svaret. Förbannade människa!

takida skrev 2012-01-24 11:34:14 följande:
    Vilket bra svar av dig! Jag hade då inte gett mig i lag med honom igen om jag vore du. Sjukt frustrerande med människor som håller på sådär. 
    Nej, jag vet om att jag inte borde ge honom en chans men det är verkligen svårt att stå emot. Han var ju den första på lääänge som satte igång allt hos mig. Galet snygg, intelligent, rolig och - allt!

Jag har inte svarat på hans sista sms men han ringde innan när jag var i tvättstugan. Lämnade ett meddelande där han sa att jag ska låta honom bevisa att han är nyfiken på mer än min kropp, men så förstör han allt genom att tillägga "även om du är jävligt sexig".

Jag orkar knappt gå upp till femte vån där jag bor  men nu känns det som att jag vill springa en mil, och skrika!
    bellis79 skrev 2012-01-24 11:44:20 följande:
    Hej alla !

En uppdatering från en väldigt lessen och nere o trött tjej.
    Idag skulle varit vår 5 månaders dag men ser ej ut o bli mer än vad det varit.
    Söta Bellis, så tråkigt att höra!

Jag vill ge dig samma råd som alla andra gett dig, d.v.s. fly! Men jag vet att det inte är så enkelt. Kanske ska du ändå släppa honom ett tag och låta honom isf höra av sig när han har rett upp allt. Han verkar helt enkelt inte redo för detta. Du ska bli GLAD av honom, inte dras ner.

Stor kram! {#emotions_dlg.flower}
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!