Inlägg från: Anonym (Hopplös:)) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Hopplös:))

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

takida skrev 2012-01-13 22:38:53 följande:
    Låter inte som att dejten orsakade några fyrverkerier direktObestämd
    Inte ett enda. Inte ens ett tomtebloss Obestämd

Men det gör inget för det var himla trevligt. Vi gick en promenad, sen hämta vi med oss sushi hem till honom och åt detta framför en film. Ungefär som att hänga med en tjejkompis
    takida skrev 2012-01-13 22:52:31 följande:
    även om det inte ens sprakade lite så låter det som du haft en trevlig kväll iaf! Glad
    Japp, och det får man väl vara glad för
    Isnogood skrev 2012-01-13 22:58:00 följande:
    Tyst

Själv väntar jag på att det blir "slutet av månaden"  för då ska jag träffa min msn+sms+telefonkontakt-kille Drömmer

Har ju förstås redan bestämt mig för att behålla honom         
    Då hoppas jag verkligen att du får uppleva mer än tomtebloss
    takida skrev 2012-01-15 18:25:02 följande:
    Nu är jag hemma från en helt perfekt dejt! Och håll i hatten nu miss takida har fjärilar i magen och han är bara så himla goSkrattande
    Fan vad härligt!
    Smecker skrev 2012-01-15 23:30:34 följande:
    En gentleman säger aldrig "Vad var det jag sa?"..

Idag har jag varit ungefär världens duktigaste! Har rensat hela mitt förråd. Fy f** vilket slit men nu är det gjort.

Dessutom var jag så duktig att jag inte svarade på ett sms jag fick från killen jag träffade innan jul. Killen jag blev väldigt intresserad av men som bara verkar vilja ha sex.

Japp, idag är jag bra

Glädje58 skrev 2012-01-16 19:15:20 följande:
    Jag ska försöka med samma sak jag med. Både i förrådet och inne i lägenheten. Men det går sakta, sakta. Skulle man ta ett kort om dagen och sedan spela upp det med 25 bilder i sekunden så skulle man se att det faktiskt händer ett och annat :)
    Haha Bara ta tag i det! Jag rensa i lägenheten förra veckan och förrådet idag. Det är en underbar känsla!
    Smecker skrev 2012-01-16 19:17:36 följande:
    Japp, idag är du bäst
    Idag? Aaaaaalways! :-P
    Glädje58 skrev 2012-01-16 19:20:32 följande:
    Kommer han att få någon ny chans?
    Ny chans till vadå? Han vill bara ha sex, jag vill ha mer - så det är omöjligt. Och sex kommer jag inte ha, det är att misshandla mig själv.
    Men jag kommer väl fortsätta hoppas att han nån gång ska kunna se alla mina andra sidor.
    Glädje58 skrev 2012-01-16 19:25:52 följande:
    Han kommer väl att lugna ner sig när det gäller sex, men då har du redan träffat någon annan...
    Ja vem vet?! Jag vill så klart att han ska åtrå mig och vilja ha sex med mig. Men inte enbart
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!