Inlägg från: Anonym (Hopplös:)) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Hopplös:))

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Vanilla ice queen skrev 2012-01-18 17:37:44 följande:
    Hur kinkiga är killar med längre tjejer? Jag är en cm längre än min date och har hittat jättefina högklackade stövlar som jag vill ha på mig. Vågar man?
    Jag är ju sådär superkänslig när det kommer till längd. Skulle inte gilla att gå runt och vara 10 cm längre än killen. Men alla har vi ju våra hang-ups (som en klok person en gång sa till mig )

Jag hade nog frågat killen om jag var du
    Vanilla ice queen skrev 2012-01-20 10:06:10 följande:
    Iiiiiiihhhh nu är jag på väg till Arlanda sen går jag under jorden tills på söndag Ha en fin helg allihopa och lycka till i djungeln
    Lycka till! Hoppas ni får en mysig helg

Jag håller på att rensa hela min lägenhet och min källare. Eller nu är det klart så nu har jag varit på tippen och sen varit och köpt lite nytt

Så lite det krävs för att det ska känna som ett nytt hem. Jag ler bara jag ser mig omkring här hemma

starchild81 skrev 2012-01-20 22:21:56 följande:
    skulle jag med behöva ;) eller viss delar. Vågar dock inte pga de skall renovera inom ett år.......Du får ju slänga upp en bild....

Uff vill ut men e sjukt trött och pallar inte, funderar på att sova... Haha
    En bild kommer inte hamna här. Man får komma hem till mig och titta om man är nyfiken

Fick nyligen detta mail på en dejtingsida. Någon som kan hjälpa mig att översätta?
    Jag har funderat på vad han menar och har en teori, men kul att se vad ni tänker

Hej! är det slykon eller?

Laurora skrev 2012-01-21 00:48:17 följande:
    Alltså just nu är det alldeles för sent på kvällen så jag får bara sånna där snuskiga kopplingar nästan. Eller så undrar han om ni är syskon? Eller.. eller... jag vet inte! Fan jag funderar på att regga upp mig på någon obskyr site jag vill också ha en massa obegripbara mail

Eller så säljer jag något på blocket. Det brukar generera både det ena och det andra ju Oskyldig *springer iväg och letar upp något att sälja* 
    Obegripliga mail är halva nöjet!
    starchild81 skrev 2012-01-21 00:49:52 följande:
    silikon?
    Så tolkade jag också det. Att han undrade om det var silikon

Ja jag bor i Malmö.
    starchild81 skrev 2012-01-21 01:10:24 följande:
    Iofs kanske skall dit med jycken.... Tänkte att hunden skall bli Int UCH eller göra ett seriöst försök o då måste jag ju åka till utlandet =P 
    Hunden ska bli vad?

Utlandet?! Trams! Malmö är Sveriges centrum. Ungefär.
    Och om du kommer till Sveriges centrum så ska du få se hur fint jag gjort det

Här kommer man inte, efter att ha sovit länge och märkt att man har ont i halsen. Tänker att man ska piggas upp lite och läser nästan en hel sida med bara trams om Malmö. Ni snackar gojja!

Det där är typiskt för folk som inte bor på stället det skrivs om. Ja, Malmö har kanske inte varit det trevligaste stället senaste tiden men sanningen är ju att man inte märker av det. Jag rör mig mycket i Malmö och det är liksom inte så att kulorna viner runt kroppen på mig och bilar exploderar överallt.

Eller så tar jag det inte så hårt just eftersom jag är en sån HÅRDING

Smecker skrev 2012-01-21 14:14:34 följande:
    Du är en riktigt BAD ASS.. det har jag alltid sagt
    Exakt! Precis det jag menar
    Du är den enda som förstår
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!