• Madida

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Chromakey skrev 2012-06-21 00:05:58 följande:
    Det är som med kvinnor antar jag. Det finns dom som vågar och inte vågar säga saker rakt ut. Killar och tjejer är säkert mer lika varandra än man tror ur den aspekten.

Ja, och sen får man tänka lite på att för att få ett rakt svar får man ställa en rak fråga. Tror många av oss är dåliga på det.
    Har inte jag rätt så har vi båda fel ;)
  • Madida
    lemonina skrev 2012-06-21 00:09:05 följande:

Det är ingen ålder minsann:) se vad roligt vi har här i tråden haha. Tror alla får dessa små ögonblick ibland, men då får man kolla vad alla andra har åstadkommit och då inser man att man inte har det så tokigtGlad
    Fast just nu tycker jag att ALLA åstadkommit mer än vad jag gjort :)
  • Madida
    Cocacola skrev 2012-06-21 00:10:05 följande:

Aj då! Såna är sällan kul. Du får använda mitt mantra "Det går över"

Ja det går alldeles säkert över snart. Och jag vet ju att 31 inte är nån ålder egentligen. Men samtidigt beror det lite på hur man ser på det. Jaja, kanske bäst att sova
  • Madida
    Chromakey skrev 2012-06-21 00:11:32 följande:
    Jag har ingen aning om vad du åstadkommet men du är nog långt från ensam att vara där du befinner dig.
    Tror främst det handlar om att jag för 10 år sedan hade en tydlig bild av var mitt liv skulle vara och hur det skulle se ut i denna åldern. Och jag är långt ifrån på nästan alla punkter
  • Madida
    lemonina skrev 2012-06-21 00:16:41 följande:

Ok vad har alla åstadkommit då som inte du gjort?

De är gifta/sambo. De har barn. De har kommit längre i karriären än vad jag har.
  • Madida

Ni är minsann små fina guldkorn allihop! Tack Hjärta

• Madida

Vill bara meddela att jag överlevde midsommar, även om jag firade det som om jag var 15. Ålderskris för att jag fyller 31 imorgon?

• Madida
    Smecker skrev 2012-06-23 20:46:15 följande:
    Grattis i förskott!

Tack finaste S!
  • Madida
    takida skrev 2012-06-24 00:32:49 följande:
    Hmm, början inse så smått att jag är rätt svår... Om en kille i början är märkbart intresserad och alltför tillgänglig då tröttnar jag fortare än kvickt. Men om det är tvärtom och han visar ett litet men svagt intresse och är lite svår, ja då blir jag intresserad kanske just för att jag inte har någon kontroll över vad som sker. Och då önskar jag att de istället var lite mer icke svåra. Som min kära vän sa idag, hur de än gör så gör de fel.

Känns som att jag har en del att tänka på och fundera över varför det blir sådär.  

Jag funkar exakt likadant! Idiotiskt!
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!