Inlägg från: Anonym (ready) |Visa alla inlägg
  • Anonym (ready)

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Glädje58 skrev 2011-12-23 14:55:09 följande:
    Det tycker jag låter gulligt. Jag antar att du också tycker väldigt mycket om det?
    Absolut. jag har ju känslor för honom så visst är det trevligt med ett litet sött godnatt sms innan man somnar
  • Anonym (ready)
    Heidi1 skrev 2011-12-23 15:05:52 följande:
    tror nog allt att du kan slappna av och ta det lite lugnt.
    JA, jag får göra det. Det känns att jag kan lita på honom iaf.. så det är bara jag som är lite ivrig ibland så jag får träna på att ta ett steg tillbaka
  • Anonym (ready)
    Heidi1 skrev 2011-12-23 15:51:39 följande:
    samma här att jag måste träna på att inte vara för på
    Vi får vara lite försiktiga nu och låta grabbarna/männen visa var de går för..

Lycka till
  • Anonym (ready)

Jag hade en superduper bra julafton.. och nu är jag redo för att umgås med vänner och ha riktigt kul =)

• Anonym (ready)

Yeah, igår var jag ute på krogen för första gången på flera år.. fan så kul jag hade och jag har idag träningsvärk i fötterna haha, för mycket dans hetl enkelt.. haha

• Anonym (ready)

Igår bestämde sig jag och min dejt att vi skulle vara vänner istället pga det gått lite för fort fram, men visst har man fått känslor men jag är glad att han vill vara vän och vill fortfarande lära känna mig mer..

Så nu har man iaf fått klartecken att man kan börja dejta igen.. men ändå känns det inte lika lockande då man börjat få mer känslor för dejten.. men men sånt e livet

• Anonym (ready)
    Flashbulb skrev 2011-12-28 12:51:43 följande:
    tack för era svar! Jag är en person som tycker om att sticka ut ifrån mängden, så något cafe blir det inte. Får bli något mer galet och roligare.  Får se om det finns något roligt att göra här uppe i Norrland.
    gör något spontant..

Betäm en plats ni ses på och sen går ut ifrån vad båda känner för att göra just då...
  • Anonym (ready)

Nya tag här så här dejtas det om på nytt.. iaf letar

Imorgon ska jag ta mig till gymmet och flåsa upp konditionen..

• Anonym (ready)

Nån mer som tränar och siktar att bygga upp muskler?

Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!