Inlägg från: Cocacola |Visa alla inlägg
  • Cocacola

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

takida skrev 2012-06-09 17:39:18 följande:
    Ja du, ibland blir man nästan mörkrädd.
    Ja, nästan
    Cogitationes skrev 2012-06-09 17:39:19 följande:
    För att många verkar tycka det framställer dom själv som starka. Men ironiskt nog är det ofta tvärtom. 
    Kanske det.

Har varit med om det några ggr i verkliga livet. När jag mått riktigt dåligt, det är både tragist och intressant att se hur en del underliga människor i såna lägen passar på att trycka ner någon så mycker de bara kan. Det har alldeles säkert gjort att jag idag är så öppen om allt. Jag märker direk om någon försöker dra nytta av att jag mår skit och slipper obehagliga överraskningar i ett läge där jag inte klarar av det. Man hade ju kunnat hoppas på att inte möta såna personer i verkliga livet igen men det gjorde jag iaf för inte så länge sen. Hade inte räknat med det men jag är glad att jag upptäckte det i tid. Innan jag blev sårad på riktigt. 

• Cocacola

Äh, jag försöker bara svälja besvikelsen att det går lite väl segt på mejlfronten. Gråter 

Vet inte riktigt om jag är en krävande prick  (eller det vet jag iofs att jag är) men vad jag menar är att jag lixom inte vet riktigt vart jag har killen i fråga, tappat intresset, fundersam över om jag är riktigt klok, osäker eller bara tar det lugnt lixom? Eller något annat för den delen.... I know nothing... Obestämd

Jag är ju den jag är och det blir som det blir. Alla kan inte gilla mig. Konstigt nog. Flört   

• Cocacola
    takida skrev 2012-06-09 18:58:14 följande:
    Jag vet då vad jag inte ska jobba med, marknadsföring, sitter här och river mitt hår! Gahhh

??? Skrattande
  • Cocacola
    Cogitationes skrev 2012-06-09 18:52:35 följande:
    Man behöver inte tycka om alla, Vissa människor förtjänar det inte. Det enda som gör riktigt ont är när någon man älskar gör något elakt mot en. Jag tycker inte man gör vänner eller bekanta illa uppsåttligt.

Jag tycker inte att man gör någon illa uppsåtligt. Så onödigt lixom. Drömmer
  • Cocacola
    målar havet blått skrev 2012-06-09 19:08:25 följande:

TJO!  Har ni det bra alla?.

Nej! xD

Men det går över.

Borde bekymra mig om allt annat i livet, men det känns som att allt sånt håller på att lösa sig. Håller visst på att sälja mitt ställe dock, bör nog tänka igenom det lite mer. Fast jag tror att det blir bra. Konstigt nog.     
  • Cocacola
    målar havet blått skrev 2012-06-09 19:08:25 följande:

TJO!  Har ni det bra alla?.

Hur är det själv förresten? Skrattande
  • Cocacola

Shit! xD

Fick just sms från en kompis som undrade om hon får ge ut mitt nr till en kille som frågat efter det, gissar att det är samma kille som skickade en vänförfrågan på fb igår. Bor jävligt nära visserligen men jag kan inte påminna mig om att ha sett honom någonsin.

Vad f-n svarar jag? xD    

Känns ju lite taskigt att dissa nån jag inte ens träffat eller snackat med eller något men va fan! Hjälp mig nu!  

Går ju jättefint för mig att bara vara, måste vara oemåtståndlig Flört     

• Cocacola
    målar havet blått skrev 2012-06-09 20:26:03 följande:
    Cocacola...hm hoppas på det bästa för dig..Solig
    Tack! Det gör jag också! Skrattande Sjukt fin kille! Solig Men, men... vi får väl se vad som händer, om det händer något. Jag kanske bara behöver ge honom lite tid? Eller så är det redan kört :P
  • Cocacola
    Ernst Hugo skrev 2012-06-09 20:20:01 följande:
    Blir man ju nyfiken på vad gränsen går för gubbe? Glad

Allt är relativt {#emotions_dlg.flower}
  • Cocacola
    Ernst Hugo skrev 2012-06-09 20:38:45 följande:
    Säg som det är att du redan har tillräckligt med aspiranter. Funkar?
    Haha, får dra till med det om jag behöver. xD
    takida skrev 2012-06-09 20:41:22 följande:
    Vill du inte att han ska ringa så är det väl bara att be din vän att inte lämna ut numret? 

Ja, det är väl det. Så jag svarade nej.
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!