Inlägg från: Cocacola |Visa alla inlägg
  • Cocacola

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Niklas2k skrev 2012-06-10 22:56:44 följande:
    Nej, han pratar så att man förstår.
    Papegojan hör så många olika språk varje dag så hans tal är... speciellt.
    "Hej då" är dock något man hör ofta. 
    Den papegojan vore kul att höra. Det är intressant med språk. xD
  • Cocacola
    målar havet blått skrev 2012-06-10 23:03:32 följande:
    C har du sett Hitchkocks "fåglarna"  Glad Min kompis är rädd för fåglar,jag är rädd för trollsländor
    (inte bara spindlar) så det kan se lite kul ut när vi är ute och går tillsammans.Cool
    Ja, tänkte faktiskt på den när den första skatan dök upp och jag talade om det för exet som haft besök av en kaja samma natt så han trodde jag skämtade. :P

Haha, det där väckte minnen. Jag och några barndomskompisar var ute och gick typ hela nätterna förr. Så rätt vad det är hoppar det en groda framför fötterna på nån, fina illtjut ibland... xD    
  • Cocacola

Vet inte riktigt vad jag ska tycka om att en kille från hp just förhört sig om min ekonomi haha...

• Cocacola
    Niklas2k skrev 2012-06-10 23:10:25 följande:
    Jag har filmat här:
    dl.dropbox.com/u/7983553/gojan.mp4

Filen är dock ca 100 meg så det tar ett tag att få ner den om man inte har bra uppkoppling.
    Jag orkar fan inte konvertera den. Han pratar tills han upptäcker mig. 

Du får inte göra sådär. Hade inte vad som nu behövdes för att kunna kika och datrorn ville installera nått och tja, aaaaaahhhhhhhhhhhh! Skrikandes
    Niklas2k skrev 2012-06-10 23:16:40 följande:
    www.videolan.org/
    Ladda ner och installera. Öppna och titta.
    Har hjälpt om jag sett det där lite tidigare, men får väl testa då... Eler flyga i taket om det inte funkar, Skrattande
  • Cocacola

Insåg just att jag har 8-årig bröllopsdag på midsommarafton. Hmmm, hur firar man en sån som singel tro? Dock fortfarande gift.  Helskumt.

• Cocacola

Är lite lagomt sorgsen idag. Känner mig inte deppig dock men tar väl ett mentalt adjö av livet som varit. Har iaf insett att det är rätt beslut att sälja men det innebär ju också att jag inte bara flyttar snart utan att jag inte tänkt komma tillbaka. Klart som attan att det är med sorg i hjärtat. Det var inte såhär jag hade tänkt direkt.

• Cocacola
    Night sky skrev 2012-06-11 09:30:51 följande:
    Hehe skumt Är det nåt du känner att du vill just fira i dagsläget? 
    Haha, nja - inte direkt kanske Skrattande Men det känns iaf som att det är en dag som inte passerar obemärkt förbi, speciellt när det råkar vara midsommarafton samtidigt lixom. xD Ska iaf jobba på kvällen :P
  • Cocacola
    sthlmsman77 skrev 2012-06-11 08:28:55 följande:
    God morgon tråden

sthlm dejt någon? =)

Kanske det Flört Lite långt borta bara...
  • Cocacola
    sthlmsman77 skrev 2012-06-11 09:40:38 följande:
    finns ju bil
    Sant! Funderar faktiskt på att ta mig till sthlm någonting i sommar, var jäkligt längesen helt enkelt och jag har lite folk jag vill träffa

Men det där med bil... Haha, just nu kör jag runt i en där servon håller på att ge upp helt, fin träning av muskler haha. Tokdrygt att parkera xD Men det ska väl fixas är det tänkt, vet dock inte om det blir före eller efter jag fått min fixad - om den nu blir det. Jag tror det men räknar inte med något längre. Men annars får jag väl åka tåg eller något.
    Däremot är jag inte alldeles säker på om jag åker själv eller med minstingen.     
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!