Inlägg från: Vanilla ice queen |Visa alla inlägg
  • Vanilla ice queen
    takida skrev 2012-04-21 23:11:05 följande:
    Sjukt irriterande när en kille har en lite suddig bild men så ser man att han har några fler i galleriet. Man klickar in sig där och vad får man se? Bilder på en massa katter! Jag skiter väl i hur katterna ser utSkrikandes

Ja, eller en bild långt ifrån med kille på motorcyckel och sen tänker man vad bra 20 bilder till. Sen ser man att ja 20 bilder på hanns motorcyckel... URK!
    Screw you guys i'm going home!
  • Vanilla ice queen
    takida skrev 2012-04-21 23:27:54 följande:
    Ja i ett första skeende är det ju killen ifråga man vill spana in och inte massa annat trams. När jag ändå är på g så gillar jag inte heller när killarna har massa bilder i bar överkropp där de står och spänner sigKräks

Ja eller hur. Inte ens Mc steamy brandman hade spännisbilder... porträtt och helkroppsbild bör det finnas med som INTE är tagna för två år sedan innan de började hetsäta för att de skilde sig
  • Vanilla ice queen
    Smecker skrev 2012-04-21 23:42:31 följande:
    Någon har väl lurat i dem att tjejer gillar vältränade killar.. vad fel de har! Drömmer

Tjedjer gillar vältränade görsnygga killar som är totalt omedvetna om att de är det men som inte bryr sig
  • Vanilla ice queen
    Smecker skrev 2012-04-21 23:43:07 följande:
    Erfarenheten talar, märker jag.. Drömmer

Hahaha japp mit ex ringde och typ grät över en date som hade rest från en annan stad för att träffa honm och de hadde hela dagen planerad och på bilderna var hon helt normalviktig men irl led hon typ av fetma och flåsade när hon gick. bilderna var två år gammla INTE OK när man lägger ner värdefull tid.
  • Vanilla ice queen
    Smecker skrev 2012-04-21 23:47:33 följande:
    Åfan.. de måste missförstått det, de verkar tror att tjejer gillar vältränade görsnygga killar etc etc etc. Undrar var tjedjer hänger någonstans..

Hahaha är inte van vid PC laptops tangenter. Blir lite galet...
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!