Inlägg från: Vanilla ice queen |Visa alla inlägg
  • Vanilla ice queen

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Madida: Ah vart i Blekinge? Jag har spenderat typ alla sommar med mitt ex i skärgården utanför Karlshamn

• Vanilla ice queen
    lemonina skrev 2012-04-20 10:48:48 följande:
    HAHAHAHA! fattade dock inte vad du skulle göra med CD fodralet
    Gå på toaSkäms
    Screw you guys i'm going home!
  • Vanilla ice queen

Tur att man oftast är alchoholpåverkad när man drar hem någon för en natt för då sover de tungt och vaknar inte av att jag dreglar, pratar skrattar och pysslar runt i sömnen. Min dotter hade väckt mig för toabesök i går natt och jag hade tydligtvis sagt - Nu får du vara tyst, jag pratar faktigst i telefonen! Hon skrattade jätte mkt gumman Hon är van så hon ruskade om mig lite extra

Det var en sjukt kul tråd iaf skrattade så det kom tårar av vissa inlägg  

• Vanilla ice queen
    Legacy skrev 2012-04-20 09:42:10 följande:
    Lovar att ta det lugnt Glad

Måste berätta juuuuuu. Igår hade vi ett till sånt djupt samtal, vi pratade om att vi skulle liksom, vara ett par, att det är han och jag, jag är nog lyckligast i världen. Jag är kär, och han vill ha mig uppenbarligen. Men han är osäker han fattar inte varför jag skulle vilja ha honom, han är knäpp
    Hahaha lika knäpp som dig alltså Härligt! Då är du inte singel längre alltså? 
  • Vanilla ice queen
    Smecker skrev 2012-04-20 11:50:18 följande:
    Låter intressant

Men huvudfrågan är varför du anglifierar ordet "alkohol"?
    Vad är anglifiera?
  • Vanilla ice queen
    Smecker skrev 2012-04-20 12:01:57 följande:
    Att använda den engelska stavningen, särskilt när det finns ett svenskt ord. "Alcohol" vs "Alkohol".
    Ah
  • Vanilla ice queen
    FredrikCA skrev 2012-04-20 12:05:08 följande:
    Ja det är intressant.

Påtal om alkohol... Det mest pinsamma och mest skrattretande efteråt som jag varit med om var på en firmafest på vintern för nästan 10 år sedan, Vi gick till ett restaurang/uteställe efteråt- Och jag blev otäckt full, Har aldrig varit i närheten så full efter- Jag skojar inte när jag säger att jag iprincip hallucinerade- Ingen aning om jag fått i mig på något mystiskt sätt... något annat men jag har aldrig reagerat så på alkohol varken tidigare efter men hur som helst kl 1 eller så kände jag att det fick räcka när det liksom blixtrar bilder av typ homer simpsons framför ögonen så insåg jag även när jag var i det skicket att det var dags att bege sig hemåt...

Det här stället hade ingen bevakad garderob och jag hittade inte min jacka överhuvudtaget så klart... Men jag kom ju ihåg att jag hade det säkra kännetecknet att jag stoppat ner mina handskar i ärmen och då blev det betydligt lättare att identifiera. Och vinglade hemåt, Kom hem och slocknade ganska omgående... 

Dagen efter så det första jag gör när jag vaknar är att få panik för jag var helt säker på att jag inte hade plånboken med mig... Letade som en tok överallt i lägenheten... Hittade den inte, Ringde till alla ställen jag varit på och ingen hade sett till den, Blev misstänksam också att någon av dom ljög om det... 

Men var inte mycket annat att göra än att ringa polisen, Och när jag kommer ut i hallen så kommer nästa chock där hänger en signal orange fodrad hellyhansen med det fulaste företagsnamn jag sett på ryggen... Och på hatthyllan ligger ett par rejäla fodrade tumvantar... Då inser jag nästa sak jag har stulit någons jacka och inte nog med att jag tagit fel, Den var för h-lvete inte ett dugg lik min blåa och ganska tunna vindjacka och jag hade dessutom skinnhandskar med fingrar- Här ligger det tumvantar i typ polyester.. 

Jag ringde till polisen och anmälde plånboken saknad, Spärrade alla kort osv... Ringde till utestället och visst dom hade jackor kvar där nere... Och åkte ner och det var det pinsammaste jag gjort i mitt liv- Föreståndaren trodde inte sina ögon när jag lämnade in den där björnpälsjackan. Och jag vill inte ens tänka på hur i h-lvete arg någon måste varit när han skulle gå hem i vinterkylan :P

Kommer hem igen, Och av en ren tillfällighet så fick jag se något svart i fotändan under sängen, Självklart låg plånboken där...  Fick ringa polisen igen och avskriva ärendet och satan vad han skrattade och sa något istil med "Det var en ordentligt blöt kväll igår då?"

Så efter det så ville man inte visa sig ute på ett halvår kan jag lova. 
    ASG
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!