• Nicke

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Cocacola skrev 2012-06-02 22:38:07 följande:
    Ska hålla rätt på varenda medföljande grej när jag skaffar ny dator - räcker det? Nu räknar jag kallt med att min datasnubbe har full koll på läget. :P Har en toppenbra liten datorbutik 700meter hemifrån. Men flyttar ju långt som attan så jag antar att jag lär ha koll själv sen.
    Du köper antagligen en bärbar och då kan det stå på kartongen eller så kollar man bara upp vad den har på nätet sen när man behöver.
  • Nicke
    Cocacola skrev 2012-06-02 22:46:45 följande:
    Inte jag heller! Skrattande Men jag tror jag skippar biten att få staket på plats, fylla i en massa papper, skaffa djur osv. Flyttar ju för 17 om 2,5 månad... Men bara att köra, hmm.. nja... Det ska ju kopplas ihop grejer och trixas och jag har allvarligt talat inte en susning om hur man gör. Vilket är en smula pinsamt när jag faktiskt gått transport men den lilla detaljen kan vi ju glömma. Dessutom har jag bara gamla grejer och har bara lärt mig köra nya. Undrar verkligen hur jag tänkte där, och varför ingen hindrade mig... Jag är inte teknisk för 5 öre.
    Äh, det där löser sig.

Du får skaffa sen när du är klar med flyttandet... eller hitta någon som redan har. Skitsmart!
  • Nicke
    Cocacola skrev 2012-06-02 22:54:44 följande:
    Ja, kanske det. Undrar vem det skulle kunna vara? Drömmer 
    hmm.. Cool
  • Nicke
    målar havet blått skrev 2012-06-03 11:13:05 följande:
    Jaha,ny dag..Inget regn...Underbart!..Blir nog 1 mila spåret idag ..

Niklas är min pöjk! Cocacola han får du inte ta, bara för att du kan...Flört 
    ">

" target="_blank">

haha!

Här öser det ner i omgångar fortfarande. Uppehållen är tråkigt korta. Det blir nog att städa och tvätta idag. Skitakul
  • Nicke
    Cocacola skrev 2012-06-03 12:47:17 följande:
    Solig Ingen sol här men den kanske kommer? I så fall ska jag kanske gå min milrunda, rensa skallen lite...

Haha, du tror att jag kan det?  Det tror inte jag... Underbar låt dock!
    Meh, varför skulle du inte kunna det?
  • Nicke
    Cocacola skrev 2012-06-03 13:17:23 följande:

Hjääääälp! xD

Har tappat formuleringsförmågan helt och hållet och dessutom börjat bita på en stackars nagel i ren nervositet. Har inte varit nagelbitare sen mellanstiadiet. :P 

Vad är det du ska formulera då?
  • Nicke
    Cocacola skrev 2012-06-03 13:34:44 följande:
    Helst ett superintressant mejl :P
    Men just nu får jag nog vara nöjd om jag lyckas få ner något över huvudtaget.
    Får hoppas att det går bra ändå. 
    Jag tror inte att du behöver vara nervös.
    Cocacola skrev 2012-06-03 13:37:43 följande:
    Pillar inte olovligen på andras pojkar...
     Jag är fortfarande singel.
  • Nicke
    Suppressed skrev 2012-06-03 14:35:58 följande:
    Har jag sagt att jag har godlust att trycka upp den reklam som rullar ner framför skärmen på FL ibland i arselet på vem det nu var som accepterade den?
    AdBlock.
  • Nicke
    målar havet blått skrev 2012-06-03 16:16:27 följande:
    JAg håller fullständigt med gällande reklamen..

Jaja ...han vill hellre va med dig Colan:( Det förstår jag.. tur du har då.  Glad
    haha varför kan inte folk på såna dejtingsidorna "bråka" så om mig?
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!