• Nicke

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Madida skrev 2012-12-11 21:40:44 följande:
    Åh duktiga pojkar! Vilken mysig tråd vi har nu Hjärta
    Som vanligt ungefär
  • Nicke

Men säg direkt varför du är på sjukhus istället Colan. Inte helt oväntat att folk skulle fråga va?

• Nicke
    Smecker skrev 2013-01-08 15:04:16 följande:

Senast jag försökte åkte jag på skrivförbud i 2v. Det var något om "stötande", "osedligt" och "banta 45 kg först".
    Det var under tiden som jag var moderator. Tro mig Vanilla, det är inget du vill se.
  • Nicke
    Michael08 skrev 2013-02-14 23:41:28 följande:
    men din attityd och ditt påstående får mig ju i alla fall till att direkt ta dig som ett svin som helt och hållet saknar egen självkänsla.  

• Nicke

Telefonkatalogen kommer väl inte längre?

Jag "avbeställde" den när det gick (sjukt att man måste avbeställa något man inte har beställt).

• Nicke

Kör alltid hitta.

Man tog bort privatdelen från katalogen 2012 så jag antar att den slutade att skickas då för nu kan man inte aktivt välja bort skiten längre.

• Nicke
    Madida skrev 2013-02-18 20:09:15 följande:
    Här läggs fortfarande en hög med telefonkataloger i trapphuset. Så sjukt onödigt.

När det gäller apparna så använder jag nog båda två. 
    När hände det senast? Som jag fattar det så var 2012 sista året.
  • Nicke
    Madida skrev 2013-02-20 00:10:03 följande:

Får väl åtminstone ha stövlar också annars hade jag frusit om fötterna.
    Ska någon ut i skogen?
  • Nicke
    Madida skrev 2013-02-20 11:22:38 följande:

Inte vad jag vet, men du får gärna ta en runda om du känner för det?
    Stövlar är i mina ögon bland det snyggaste som finns.
    Jag tycker att det är skitfult.
  • Nicke
    Madida skrev 2013-02-20 11:35:29 följande:

Flirtgubben säger mig att antingen tycker du helt tvärtom. Eller så försöker du vara lite lite snäll när du dissar något jag har på mig så gott som dagligen. Stövlar med lite klack
    Nej nej, jag tycker att det oftast är riktigt fult. Skippar gubben den här gången.
  • Nicke
    Madida skrev 2013-02-20 11:43:28 följande:

Du är ju galen! Hur kan du tycka det är fult? Ett par snygga stövlar på ett par snygga ben? Vad vill du istället att hon ska ha på fötterna? :-;
    Hur man kan tycka att något är fult? Gillar du allt?
  • Nicke
    J a d e d skrev 2013-02-20 13:46:43 följande:
    Behöver du visst göra. Foten i munnen
    Nej.
  • Nicke
    visma1 skrev 2013-02-20 14:50:57 följande:
    Hahaha känner igen det där argumentet från någon matdiskussion.
    Förstår inte ens varför man måste argumentera.

"Det är inte gott."
    "Varför?"

Eh, doh? 
  • Nicke
    J a d e d skrev 2013-02-20 15:42:47 följande:

Åh varje natt också! Samma lika här förstås, bortsett från den där natten häromdan då jag vaknade av att jag drömt jag hade arabisk könsbehåring från knät exakt till fotleden. Men det var inte DITT fel...
    Förklara för mig som inte riktigt vet. Vad är det för skillnad på arabiskt och typ.. turkiskt könshår?
  • Nicke
    Madida skrev 2013-04-11 17:56:59 följande:
    Åh! Ibland blir man så rörd när man får meddelande på nätet. Fick detta på Badoo alldeles nyss. Tänk så fint han ställer upp för en medmänniska.

"Du har inga barnet jag ge dig om du ring mig 0733-xxxxxx"
    Fan vad snällt. Finns barnet redan tro? Ska ni köpa det? Måste det produceras? hmm så mycket frågor.
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!