• Shades

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Cocacola skrev 2012-09-18 16:05:15 följande:
    Inte varit inloggad på en vecka: Uppdatera mig!!!!!!!!
    Vi letar personer med eller utan alkoholproblem på krogen... Tror jag.
  • Shades
    Glädje58 skrev 2012-09-25 11:01:41 följande:
    Tack för er omtanke Glad  Vad skönt att ha er Solig

Jag har enormt stora förväntningar på vad flytten kan ge. Förhoppningsvis ett helt nytt liv. Kan ta spårvagnen ner till city och ta en fika, en öl eller bio helt spontant. Kanske till och med en dejt haha.

Jag kommer lägga fokus på min hälsa genom att motionera och umgås med folk. Det ska bli så himla kul. Hoppas att jag kan träffa en del av er från tråden lite mer spontant.

Lycka till och köp ONÖDIGT mycket smaskigt att ha under de dagar du tänker hålla dig inomhus. :)  Motionen tar vi sen ;)
  • Shades
    visma1 skrev 2012-09-25 15:22:50 följande:
    Nej precis, själv bryr jag mig inte det minsta om stavningen. Cool
    Brr... Själv får jag allergiska utslag om presentationen eller brevet innehåller en massa lr, tbx eller liknade. Det är ju helt ok om någon skriver det i ett sms men om de skall fånga mitt intresse får de allt lägga ner litet energi på sin framtoning. :)
  • Shades
    takida skrev 2012-09-25 15:40:15 följande:
    Då har jag fått en spruta i vardera arm nu då, gött!
    Trevligt med litet jämvikt ;)
  • Shades
    visma1 skrev 2012-09-25 15:51:40 följande:
    Euhm var för ovanlighetens skull ironisk. Jag är väldigt petig med stavning och hur en person uttrycker sig, välskrivna mail och sms tyder på intelligens och det gillar jag. Lr, tbx, inget frågetecken efter en fråga är inte ok i vare sig mail eller sms!
    Ohyfsat nog förutsatte jag faktiskt att du ironiserade litet och tänkte bara inflika min egen syn på det. Tydligen tycker vi likt i den frågan. :)

OT: Jag tycker även att skolan borde fokusera litet mer på de/dem ty "di smao" förväxlar dessa allt för ofta...
  • Shades
    Cocacola skrev 2012-09-25 16:00:48 följande:
    Känner att stressnivån brakat iväg åt fel håll igen och filosoferar över livet och tillvaron. Vet inte om jag blir så myckwet klokare av det dock så jag ska ta itu med lite matte. Men hänger väl här på sidan ett tag till också, fler här nu? Vad pysslar ni andra med? Några dejtuppdateringar?
    Flyttpysslar litet. De fick slipa/lackera om parketten igen eftersom de gjort ett så dåligt jobb förra gången så nu har jag fått ta flera steg tillbaka från min tidigare inflyttning :/ Nåja, någon gång kommer jag säkert känna mig färdigflyttad ;)

Vad är det för matte som du tänker ta tag i?
  • Shades
    Glädje58 skrev 2012-09-25 17:38:49 följande:
    Det blev en Rocky Road glass. En sån där enportionsförpackning på 7,5 dl  Glad
    Den är f-n inte fel :) Och örat viker nog tillbaka när svullnaden går ner. Annars får hon väl vika ut det andra med ;)
  • Shades
    Glädje58 skrev 2012-09-25 18:00:05 följande:
    Nej för tusan, hon får återskapa det. Vad fan, ska jag behöva gå så här nu när jag ska ut på dejtingmarknaden?
    Nu tycker jag du är petig. Så länge som det är symmetriskt så funkar det! ;)
  • Shades
    Johnny Mnemonic skrev 2012-10-01 00:13:36 följande:
    Påtal om annat... Jag fattar inte vad det är med mig idag jag har varit konstant hungrig hela kvällen och ändå har jag ätit. En jäkla jobbig känsla att känna sig hungrig.
    Gravid kanske?
  • Shades

Hola singlar (och ni andra med)!

Hur ser era planer ut för nyårsafton?
    Själv tänkte jag ge mig ut i "dimman" för det låter inte som ett roligt alternativ att sitta ensam hemma. Ute kan man i alla fall låtsas att vara ett par, även om det bara är för natten ;)

Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!