• Nicke

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Legacy skrev 2012-06-03 17:50:45 följande:
    Nicklas
    Vad i helvete?
  • Nicke
    målar havet blått skrev 2012-06-03 18:57:10 följande:
    Förrsten du har redan förlorat Legacy, som inte ens kan stava hans namn rättCool
    Ja, hon är SÅ diskad!
  • Nicke
    Legacy skrev 2012-06-03 23:55:51 följande:
    Äh du vet att du är min ändå. Han kommer inte kunna skriva  på ett tag för nu har jag honom fastkedjad nere i källaren mohahaha
    Nu har du kedjat fast fel person igen. Den där Nicklas.
  • Nicke
    Cocacola skrev 2012-06-04 15:25:32 följande:
    Kallt på jobbet?
    Ja, för en gångs skull. Mitt rum är tydligen det varmaste på sommaren.
    Det märkte jag under värmen som nyss var. Rann bort här inne men nu är det tvärt om. :( 
  • Nicke

Ja, precis. Man får vad man betalar för.
    Jag betalar gärna lite extra för en bärbar PC för att få lite kvalité. Bärbara på lågpris brukar vara sisådär men möjligheten att välja finns där. 

• Nicke

Jag har varit på Hultsfred 11 gånger på raken men i år blir det P&L. Man kan ha kul utan sprit... typ.

• Nicke
    målar havet blått skrev 2012-06-07 23:10:01 följande:
    Nämän ska du till Borlänge Niklas ;)
    Javisst. Jag var där förra året också.
  • Nicke
    Suppressed skrev 2012-06-07 23:15:02 följande:
    Jag har aldrig varit på festival, Men jag blev med tjatad den här gången för en vän ville se Slash som var där på torsdagen, Vi har bara sagt vi ska vara där ett dygn... Men det lät som dom eventuellt tänkte campa längre.

Ärligt talat så ser jag inte fram mot det alls, Jag förväntar mig bara det ska vara skitigt och stökigt.
    Men jag får försöka låtsas motiverad. Jag får se hur jag gör med alkoholen... Det är inte farligt ur ren farmalogisk synpunkt (annat än som vanligt att man inte bör dricka om man tar medicin som mixtrar med signalsubstanser; Brist på undersökningsunderlag osv osv...) men jag vet att har man väl blivit berusad så dricks det tills man lägger sig.

Men det ger sig nog, Är bara vädret inte dåligt så går det kanske bra.  
    Det är skitigt men jag vet inte om det är stökigt. Jag gillar stämningen. Har alltid varit där på grund av festen och folket, inte musiken. Det finns en lugn del av campingen också. Vi kommer att bo på "tyst camping deluxe" på P&L (tyst, vattentoa och dusch). Jag är för gammal för något annat.
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!