• Nicke

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Smecker skrev 2012-06-09 23:52:51 följande:
    Utseendemässigt kanske.. bara drog till med ett par som brukar anses se bra ut. Apropå att det är utseendefixerat på nätet.

Ja ok ang besökare, där har jag betydligt fler. Undrar vad det beror på.. att du inte får besökare alltså.
    Mitt utseende kanske? Det är väldigt lätt att dra den slutsatsen när man är grymt missnöjd själv. 
    Jag ljög lite. Jag har några enstaka om dagen. Mellan 0 och 3 kan man säga. 
    Vissa har ju besökt mig upp mot 10 gånger. Jag är ingen blockare som du kanske har förstått.
  • Nicke
    Smecker skrev 2012-06-10 00:05:59 följande:
    Tjafs, du ser inte sämre ut än jag. Jag hade ungefär lika mycket besökare som du, och 0-2 mail en dålig vecka och 4-5 en bra vecka. Du får fundera på presentationen igen, be någon som är bra på att skriva hjälpa dig. När jag bytte presentation så gick mailen upp ordentligt.
    Jag känner inte till någon som anses vara bra på sånt tyvärr.
  • Nicke
    bullkleet skrev 2012-06-10 00:08:40 följande:
    jag kan skriva en åt han Skrattande jag och skriveriet är som gjorda förvarandra :D
    Ehm.. någon annan som är sugen kanske?
  • Nicke
    Smecker skrev 2012-06-10 00:11:32 följande:
    Synd bara att du och korrekturläsning inte är som gjorda för varandra.
    Innehållet kanske är lite svårt att jobba med.. även om det är korrekturläst.
  • Nicke
    bullkleet skrev 2012-06-10 00:16:36 följande:
    vadååå är jag inte rätt man för jobbet? hahahhaha 

vill ha dig hos mig smecker myssa lite , gillar du att bli kittlad under foten? för jag e expert på det  Kyss
    Jag är inte kittlig så du kan få försöka på mig när som helst. Hjärta
  • Nicke
    takida skrev 2012-06-09 23:52:26 följande:
    Haha, det hade jag gärna gjort men den enda som kan ändra dina tankar är du själv. Spanade för övrigt in din profil här på FL och att du inte skulle duga det kan jag inte förstå varför du tycker. Och det grundar jag på vad och hur du skriver och dina bilder. 
    Synd. Jag är uppenbarligen dålig på sånt själv.

Mina bilder är inte så avslöjande egentligen. En av bilderna i mitt galleri från 2004. Det var tider det.
  • Nicke

"Hej du vackra, ursäkta att jag skriver i g-boken, men har slut på meddelanden för idag tyvärr. Har du ngn msnadress som du kan tänka dej att komma med,,tänkte om du gillar att ev kika o så i cammen,,intresserad av det så kom åter m din adress så addar jag dej . Kram till oerhört vackra dej . Skriv gärna till min mail om du kan samt ta gärna bort g-boksinlägget om du inte gillar det . Kraaam Hör gärna av dej oavsett hur du gör Mmmmm,,mycket nicee/vacker Kanske kan kittla dina sinnen något =)) kom mer än gärna åter med svar/msn till min mail så är det ju lite "diskretare"från din sida. Kram till underbart vackra dej // P Gud vad du var / är vacker . Hör gärna av dej oavsett hur du väljer att göra. Kram //Peter ps. är / finns på min msn nu ...... ds
    ursäkta,,men faan så niceee du är alltså =))"

Från någon gästbok på Spray. Är det sånt skit ni får?  

• Nicke
    takida skrev 2012-06-10 00:25:47 följande:
    hahahahaha, finns ingen gästbok på HP och tur är väl detSkrattande
    Men HP är ju gratis så där kommer det ju direkt till inboxen.
  • Nicke
    Smecker skrev 2012-06-10 00:26:33 följande:
    Sorry, pojkar är inte riktigt min grej.
    Dessutom så är du ju upptagen!
  • Nicke
    Smecker skrev 2012-06-10 00:28:19 följande:
    Det utesluter inte att pojkar inte är min grej..?
    Även om det hade varit det så är du ju upptagen.

Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!