Inlägg från: Cocacola |Visa alla inlägg
  • Cocacola

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Helvete, helvete, helvete! Skrikandes Jävla skit!

Exets urflippning i torsdags har visst gjort så att jag inte vågar ta itu med någonting. Gråter

Nu tog han för all del sitt förnuft till fånga igen på fredagen men vad fan är det egentligen som säger att han inte ballar ur igen??? Fy fan vad jag är less!!!!!!! Skrikandes

• Cocacola
    målar havet blått skrev 2012-06-10 19:20:46 följande:
    Colan ,vaddå ballar ur igen?

Vet inte riktigt hur mycket jag vill/vågar skriva.

Men för att ta det jävligt kort så flippade han ur helt när mini råkade plocka en blomma i hans rabatt och lyckades skrämma ungen. Denne missade dock som tur är fortsättningen som skedde inomhus några minuter senare, jag trodde att han lugnat sig tills det helt plötsligt flög porslin överallt. Vilket skrämde nästa unge.  Tack och lov slapp de höra allt skit han sa sen. Tänker inte återge det heller för det pallar jag inte, det skar i hjärtat att höra vad han sa om minstingen. I vilket fall avslutade han väl med något i stil med att jag fick ta minstingen med mig och dra vart fan jag ville men att de andra stannar hos honom. 

• Cocacola
    målar havet blått skrev 2012-06-10 20:18:40 följande:
    jo tack det vet jag!  Men den här verkar ju vara så nära ett sammanbrott man kan komma ..om det inte är ngt annat systemfel på han...Obestämd
    Tja, det är då inte det värsta han ballat ur iaf. Osäker på det där med nära ett sammanbrott eller inte, men något sytemfel lär det nog vara. Tycker nog mest synd om honom nuförtiden. Tror jag. Men han är faktiskt vuxen och borde söka hjälp. Han ska iaf inte få sabba mer för mina ungar.
  • Cocacola

Jobbar också på timmar och där utgår de från att 165h/mån är heltid så i mitt fall borde det bli 1980h då

Bara för att förvirra läget lite till xD 

• Cocacola

The bitch is back! {#emotions_dlg.djavulsk}

Jag tänker fan inte bryta ihop nu, det vore bara patetiskt ( vi skippar den lilla detaljen att jag höll på att göra just det alldeles nyss och har gråtit för första gången på jävligt länge) men i vilket fall så skippar jag den biten. Han får flippa ur hur mkt han vill så länge ungarna får vara ifred. Sen vore det väl klart smidigast för alla om han lät bli men mig skrämmer han fan inte längre. Fast jag hoppas han fortsätter på den vettiga banan, allt blir klart trevligare då.

Jag tänker iaf se till att lyckas med mitt liv och ge mina barn ett bra liv. Hur delaktig han vill vara är upp till honom.

Dessutom tänkte jag lyckas hitta nån vettig prick att dela tillvaron med. Det finns ju faktiskt en hel del bra killar också och det är på tiden att jag träffar en sån. Solig        

Såååå, lite hjälp nu: Vad skriver jag i min presentation på hp egentligen? Så väl seriösa som skämtsamma förslag är välkommna, behöver lite inspiration...   

• Cocacola
    målar havet blått skrev 2012-06-10 22:18:02 följande:

Mitt i allt det så väckte katten mig med sitt trampande över min mage.Uff!

Inte kul att du inte fått sova. Jag blev väckt av att det flög en skata i mitt sovrum. Alltså, allvarligt - 2:a gången på en vecka det är en skata inne när jag vaknar? Men den här gången hade jag glömt låsa så då fattar jag iaf hur den kommit in. Hade uppenbarligen glömt stänga in hönsen också för när jag fått ut skatan upptäckte jag två hönor i köket istället...

Jag som var skitnoga med dörrar och sånt först när jag blev själv haha... Har redan insett att jag lämnat altandörren öppen massor med ggr men ytterdörren brukar jag iaf låsa.

Såg en gammal bekanting förbiåkande här idag och fick en påminnele om att det kan vara klokt ur mer än slippa djur inne synpunkt. Sist han körde förbi här var väl ungefär 10 år sen och då var han chaffis är en galen tjej som hade fräckheten att komma hem och hota mig mitt i natten. Senaste jag vet att han pyslat med vara att försöka strypa sin sambo framför ögonen på deras barn. Men han letade visst efter exet så just honom oroar jag mig inte ett dugg över. Men det var ju en liten påminnelse om att det kanske kan vara klokt att låa dörren iaf. Skrattande   
  • Cocacola
    Cogitationes skrev 2012-06-10 22:21:40 följande:
    Du ska inte bryta ihop utan, 
    " target="_blank">

Haha! Nej, jag ska inte bryta ihop... Tror den risken är över nu hehe

Tur jag sett filmen Flört Den är bra 
  • Cocacola
    målar havet blått skrev 2012-06-10 22:21:48 följande:

Åh Cola du får ta över här,jag är inte nå bitchig för tillfället...doppar kakor i mjölk o ser att den lurvige behagar sova nu..tror jag ska trampa han på magen så får han se hur det känns...

Nice! Jag vill också doppa kakor i mjölk. Får göra det imorgon istället, har varken kakor eller mjölk. Sistnämnda kan bli ett problem typ imorgon bitti när jag vill ha mitt te...

Men du, låt bli att trampa katten på magen Katt 
  • Cocacola
    magus skrev 2012-06-10 22:22:04 följande:
    Hej colan! För mycket kolsyra i tillvaron?
    Hej!

Ja så kan man kanske kalla det. Men va fan, that´s life!

Hur går dejtandet?    
  • Cocacola
    takida skrev 2012-06-10 22:48:04 följande:
    Bra att bryta ihop risken är över. Låter som du har ett praktarsle till ex. 
    Det är absolut bra :)

Haha, ja absolt när han ätter den sidan till så. Men han har en hel del bra sidor också och jag hoppas att det bara är dem jag behöver se framöver. Jag tänker iaf inte bråka om jag inte måste, och börjar han får han skylla sig själv.   
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!