målar havet blått skrev 2012-06-11 18:26:04 följande:
ÅH va skönt att va hemma! Nattens skyar ,har vi samma stalker min är uppe i 100 besök snart med...
Cola ,va mycket som händer i ditt liv...Stora saker...
Sthlms man ..Varför dejt i sthlm? Har du inga planer på att move your ass? ;)
Väldigt vanligt förekommande tycker jag att det är tjejjen som ska förflytta sig till killen, om det är en bit bort...
När jag slide mig var det inga väntetider,hade inga barn i
hop.Vi var vänner före ,genom och efter skiljsmässan.(hur stavas det eg?)
Undra om jag ska dra på mig joggingdojjorna och förbruka alla(eller 2 iallafall) kakor jag satte i mig i går kväll..

Var tvungen att kolla jag med Nr 1: 91 besök Nr 2 59 besök Men jag tror att de håller på att ge upp
Det händer väldigt mycket, många stora saker + ett gäng mindra också. Behöver iaf inte klaga på att det är händelselöst haha Men det är lite väl intensivt kanske
Det räcker tydligen att man har barn har jag läst, så väntetid lär man inte slippa. Fast nu vet jag inte direkt om jag ens skulle vilja gifta mig igen och i så fall är väl tanken inte direkt att jag ska skilja mig igen. Puh!
På med joggingdojjorna, låter skönt! Är sugen på att göra detsamma men att kuta ett gäng varn runt huset känns väl halvlockande och längre kan jag inte ta mig ikväll. Men det vore ju en ny taktik annars, springa ner gräset? xD