Inlägg från: Glädje58 |Visa alla inlägg
  • Glädje58

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Josun skrev 2012-02-10 22:12:38 följande:
    Måste ju ändå vara rätt gött att vara tjej på en dejtingsida... Bara signa upp så börjar mailen strömma in liksom :) Snacka om lyxigt.
    Inte så kul faktiskt enligt min ex vän. Mestadels en massa idioter som hör av sig bara
  • Glädje58
    Little Miss Fucking Sunshine skrev 2012-02-10 22:24:38 följande:
    Precis däri ligger problemet.
    Det är faktiskt säkert värre med tio idiotmejl per dag än två mejl per halvår. Fast båda sidorna är säkert lika frustrerade
  • Glädje58
    Josun skrev 2012-02-10 22:29:52 följande:
    Jag fick ju ett i förrgår också nu då jag tänker efter..

Swedish88 (kille):  "hade vart nice att få se din kuk"
    Det är sådana tjejerna får, fast de vill se fittan eller brösten istället. Jävligt sårande faktiskt
  • Glädje58

Jag fick reda på det i somras att det är hur vanligt som helst att killarna ber om att få se tjejerna visa sig i bara trosorna. Innan man träffas. Lathet och dåligt beteende

• Glädje58
    Little Miss Fucking Sunshine skrev 2012-02-10 22:51:31 följande:
    Sen finns det ju såna bakåtsträvande tråkmånsar som jag som anser att livet inte är en tävling där den som har legat med flest personer vinner.
    Skönt att höra  Hjärta
  • Glädje58
    Little Miss Fucking Sunshine skrev 2012-02-10 22:57:58 följande:
    ...Jag har varit singel i 10 månader nu efter ett förhållande på 9 år och jag var inte alls beredd på att så lite handlar om att connecta med någon som att ligga med så många som möjligt.
    Jag är också lite chockad över hur sexfixerad hela dejtingen är nu för tiden. Jag känner mig som en dinosaurie som har blivit upptinad och överlevt ett antal år i isen
  • Glädje58
    takida skrev 2012-02-10 23:00:08 följande:
    Det är det aldrig någon som frågat mig. Men jag kanske är bra på att sålla bort drägget redan från början
    Jag skulle tro det. Hon var en magnet när det gällde att dra till dig kåta idioter. 
  • Glädje58
    Little Miss Fucking Sunshine skrev 2012-02-10 23:11:35 följande:
    Igenkänningsfaktorn är alldeles för hög där.

Nej nu ger jag upp. Ska agera chaufför till ikea imorgon så det är väl lika bäst att jag vilar mig. 
    Gör så, kul att träffa dig  Solig
  • Glädje58
    Madida skrev 2012-02-10 23:20:54 följande:
    Nej, ni har skrivit alldeles för mycket ikväll Har jag missat nåt viktigt?
    Absolut, det har varit mycket djupa samtal i kväll   Flört
  • Glädje58

Däremot pågår det en diskussion i medlemsgruppen om att vi killar ska bjuda på en strippshow den 17:e

Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!