Inlägg från: Glädje58 |Visa alla inlägg
  • Glädje58

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

kristinah skrev 2012-02-08 00:08:47 följande:
    Och nu när jag tänkt att jag ska låta bli att dejta så får jag plötsligt förslag - men jag känner banne mig ingen lust, och männen tjatar...
    Då ska du definitivt dejta  Flört  De kommer bli helt galna över ditt ointresse, och vill bara ha dig. Kör på nu...
  • Glädje58
    kristinah skrev 2012-02-08 00:21:14 följande:
    glädje - vad fick dig att ta det beslutet? Att göra slut emd din vän (var det hon du ringde och väckte?)
    Det här var tredje gången jag gjorde slut, på vänskapen. Hon sårade mig genom att inte tillgodose några saker. Dels så var det om pengar hon var skyldig (tre olika saker) och sen hade hon lovat mig att skicka mig några bilder hon hade tagit under förra sommaren. Jag blir helt fucked up på bilder, men hon hade lyckats ta några som var bra. Bilder jag villa använda i min profil på hp. Jag har ställt upp otroligt mycket för henne på alla möjliga plan under ett år.

Jag har varit en räddande ängel för henne. Så nu när hon skulle lite för mig, så fans det inget engagemang eller lust från hennes sida. Dessutom kände jag att hon tog mig för givet, vilket är bland det värsta som finns. Men det är jag själv som har skapa detta, det inser jag ju nu. Det här var vara droppen som löste ut det. Det finns annat med i bilden också.

Det är också en sak jag har lärt mig. Se inte till att det bara är en liten droppe som får bägaren att rinna över. Det är så himla onödigt.
  • Glädje58
    kristinah skrev 2012-02-08 00:34:34 följande:
    glädje - lycka till framåt då

det är tungt att behöva göra sådana saker
    Ja, jag har legat i sängen till elva tolv ett, var enda dag i en veckas tid nu, apatisk. Men nu är det andra bullar, jag är på spåret igen och känner att jag är på väg framåt :)
  • Glädje58
    Night sky skrev 2012-02-08 16:59:38 följande:
    Är det bara jag som retar mig på mina vänner på facebook och alla deras glada, klämkäcka, lyckliga statusuppdateringar som strömmar in hela tiden!? Foten i munnen

Jag har bara åtta "vänner" på fb. Av dessa fattar jag inte varför jag har sex av dem som "vänner"  Foten i munnen  Svårt att plötsligt bara plocka bort dem
  • Glädje58

Jag skaffade bara för att min son ska bara bortrest i ett år. Annars hade jag inte gjort det.

• Glädje58

Det verkar som jag ska på en dejt i helgen. Hur gör ni om det väldigt tidigt kommer önskemål om att bli addad som vän? Jag känner att jag inte vill lägga till någon inom rimlig tid. Ska då den personen kunna snoka runt lite hur som helst?

• Glädje58
    Heidi1 skrev 2012-02-08 19:55:11 följande:
    Vad skoj att du ska på dejt i helgen. Hoppas att ni får en trevlig dejt
    Tack så mycket Glad  Ska bli lite spännande för henne känner jag en viss attraktion för. Dejt nummer två sen i höstas med andra ord. Man blir lite åksjuk av detta tempo :D
  • Glädje58
    Josun skrev 2012-02-08 20:56:20 följande:
    Nä... Vissa har gjort det till en grej att visa vilken lyxmat de åt på senaste parmiddagen...
    Och då kontrar du med att säga du tog en plusmeny på donken Skrattande
  • Glädje58
    Josun skrev 2012-02-08 21:18:29 följande:
    Hehe... Kanske det :) Men nä... Brukar bara skryta om mitt dödskaffe om något.

Va fan är det för något?  Kräks
  • Glädje58
    Josun skrev 2012-02-08 21:22:16 följande:
    Vanligt kaffe fast kallt, bränt eller på tok för starkt. Lite olika varje gång.

Variation förnöjer Glad  Är det planerat eller blir det bara så?
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!