kristinah skrev 2012-02-08 00:21:14 följande:
glädje - vad fick dig att ta det beslutet? Att göra slut emd din vän (var det hon du ringde och väckte?)
Det här var tredje gången jag gjorde slut, på vänskapen. Hon sårade mig genom att inte tillgodose några saker. Dels så var det om pengar hon var skyldig (tre olika saker) och sen hade hon lovat mig att skicka mig några bilder hon hade tagit under förra sommaren. Jag blir helt fucked up på bilder, men hon hade lyckats ta några som var bra. Bilder jag villa använda i min profil på hp. Jag har ställt upp otroligt mycket för henne på alla möjliga plan under ett år.
Jag har varit en räddande ängel för henne. Så nu när hon skulle lite för mig, så fans det inget engagemang eller lust från hennes sida. Dessutom kände jag att hon tog mig för givet, vilket är bland det värsta som finns. Men det är jag själv som har skapa detta, det inser jag ju nu. Det här var vara droppen som löste ut det. Det finns annat med i bilden också.
Det är också en sak jag har lärt mig. Se inte till att det bara är en liten droppe som får bägaren att rinna över. Det är så himla onödigt.