Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!
Har jag blivit knäpp på riktigt nu?
För jag fick just veta att jag har blivit anmäld till kommunen och tycker bara att det är sjukt kul.
Jag får för mig att jag borde reagera annorlunda men va fan. xD
Nåväl, en dam som måste ha för lite att göra har iaf anmält en hel bunt med folk i byn. Att folk var anmälda visste jag men hade inte sett själva anmälan förrän idag och visste inte heller att jag var med men var visst omnämd först. Där ser man!
Hela anmälan var en rätt intressant läsning för den delen. Hon hade behövt kolla stavningen nån gång kanske men annars var hon både sanningsenlig och träffsäker. Gällande alla anmälningar! Uppfriskande med någon som faktiskt vågar säga sanningen ibland, även om man i vissa fall faktiskt får göra sånt som hon ifrågasätter. Vilket jag råkar veta men kul iaf då det är sånt de flesta stör sig på och muttrar om i tysthet. Ännu roligare att hon i de flesta fall får fortsätta att bli störd medan det i andra fall vore bra om det hände någon även om jag tvivlar.
Anmälan mot mig då? Hehe... Hon irriterar sig över exets bilar. Skrotbilar i skogen skrev hon. Jag håller med, exet kallar dem dock inte för skrotbilar men det är en annan femma. Däremot är jag fascinerad över hur hon har lyckats störa sig på bilarna. De står som sagt var i skogen på ett ställe där de rimligtvis inte borde störa någon annan än mig. Syns lixom inte om man inte är där och det finns lixom ingen anledning att vara där? Det är ett väldigt litet antal som har en vettig anledning att passera där och det är dessutom högst frivilligt. Var tvungen att gå dit och kolla och såg bara en bil + skymten av en så det borde inte vara jättestörande tycker jag. Sröt mig betydligt mer på dem på gårdsplanen i så fall men det är jag det. Grymt trött på gamla skitbilar (oj, förlåt pärlor)
Klurar iaf på att låta det där gräset förbli oklippt hela sommaren
Ja, ja... barnsligt, omoget men va fan!
Kan man hindra folk från att ringa alltså... Intressant. Borde iofs inte vara särskilt förvånad eftersom man kan göra typ allt idag. Om man är någorlunda vän med tekniken vill säga!
Nej, fixa det sista innan det är dax att åka på skolavslutning. Ta hand om er så länge!