Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!
Se till att det händer något då. Om du vill. Segt kan också ha sina fördelar tror jag, inbillar mig det iaf.
Javisst ja, jag har fortfarande inte fått sommarschema har endast fått för nästa vecka då jag börgar men ska få hela på måndag. Min chef är sååååå omtyckt av sommarpersonalen just nu ![]()
Stackare!
Har nyss fått samtal från skolan och har nu pratat med samtliga nya lärare jag får, känns tokbra.
Till problemet: Lider idag av jag vill inte sälja mitt hus ångest - hjälp!
Haha, trött, sjuk och nu börjar skallen på att strejka kanske. Börjar tycka att svärmor har en poäng i det hon inte alltför gladd hävde ur sig till exet "kunde hon inte bara ha fortsatt att läsa till lärare". Allt hade varit enklare då. Men inte rätt... Säga vad man vill om exet för den delen men han svarade faktiskt att han tyckte att jag gjorde rätt och att han hållt mig tillbaka i 10år och inte tänkte göra det längre. Ibland kan han minsann. Fast det hindrar inte att jag känner mig helt slut i skallen. 
Vilket udda dilemma probmlem får jag lov att säga, klurat ut något bra?
Trevlig kväll allihop, kul att läsa hur det går för er även om läget är rätt blandat som det verkar. Det ger lite tröst bland allt udda här.
Själv klurar jag mest på om det vore jävligt dumt att inte sälja ändå? Men det här är ju mitt place på jorden lixom, tänkte det tidigare idag när jag gick ute och funderade och såg i samma veva att plommonträdet jag planterade för ett gäng år sen för första gången håller på att få plommon. Orkar inte ta en massa stora beslut nu, så hur vet jag?