• takida

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Smecker skrev 2012-04-25 10:34:20 följande:
    Man får knulla? Eller man kanske får gå på dejt alls? Jag spånar bara.
    Då är jag grymt framgångsrik i att dejtaFlört
  • takida
    sthlmsman77 skrev 2012-04-25 10:36:03 följande:
    ja att man kommer ut på dejt då och då är väl en framgång
    Jag som dejtat massor skulle se det som mer framgångsrikt om jag lyckades träffa rätt och slutade dejta, även om jag tycker det är kul att dejta såklartGlad
  • takida

Jag är också vaken, men sitter och pluggar. Ångrar mig bittert nu att jag tackade ja till att jobba två dagar denna vecka, lär bli långa nätter för min del...

• takida
    Heidi1 skrev 2012-04-25 20:47:51 följande:
    På måndag kommer jag nog vara lite nervös. Ska följa med pojkvännen och hans son till hans syster och hennes familj och fira valborg.
    Roligt! Det kommer gå så bra så, vem skulle inte tycka om dig liksom{#emotions_dlg.flower}
  • takida
    Heidi1 skrev 2012-04-25 20:53:09 följande:
    Typ och ska nog bli ännu mer full den 5/5 för då är det 40+40 år fest och då kommer typ nästan hela hans familj vara där Är det då man ska ligga i en buske och Kräks
    Haha, en av mina bästa vänner körde den när hon skulle träffa sin killes alla kompisar första gången. Hann se henne i en timme innan hon spydde som en gris och sen låg avdäckad resten av kvällen. Kanske inget att rekommendera att göra första gången du träffar hans familj dockObestämd
  • takida
    Smecker skrev 2012-04-25 20:56:11 följande:
    HAHAHA!! Passa på att visa dig från din bästa sida.. sätt ribban riktigt lågt, så kommer allt annat att vara enorma förbättringar Skrattande
    Aha, är det så man görSkrattande
  • takida
    FredrikCA skrev 2012-04-25 21:54:59 följande:
    Då tackar jag för den tid jag varit här, Jag lägger ner nu och således lämnar tråden. Vi ses och hörs kanske någon annanstans eller någon annan gång i samma tråd.
    Va? Ska du lämna oss? Varför det?
  • takida
    Vanilla ice queen skrev 2012-04-25 22:54:09 följande:
    Hen var pritty crazy;)
  • takida

Jag har lyckats konstatera att han jag mailar med som är från mina trakter bor troligen bara rätt över stora vägen, snacka om nära och bra! Nu ska jag bara lyckas få till en träff med honom ocksåSkrattande

• takida
    Vanilla ice queen skrev 2012-04-25 23:07:35 följande:
    Hmm loggade snabbt in på Hap och inga mail från den jag vill ha mail från:( Den jag vill ha mail från var den jag absolut inte alls ville maila med från början men nu liksom hoppas man på mail när man loggar in. Det känns både bra och dåligt;) Bra för att jag uppenbarligen tycker att han är intressant och dåligt för att msn liksom tappar kontrollen lite över sig själv när man väntar och vill ha mail. Sen hötde V av sig idag och det kändes verkligen jättebra med fjärilar och allt det där
    Måste du verkligen vänta typ en månad med att träffa honom då, när du så gärna vill. Ni kan väl hitta på något annat än dansa för tusanFlört
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!