• takida

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Madida skrev 2013-02-09 22:51:25 följande:
    Jag är bjuden hem på middag, vin och skräckfilm hos en kompis. Alla hennes singelvänner är bjudna. Fakk alla hjärtans dag
  • takida
    lemonina skrev 2013-02-23 17:46:09 följande:

Ja om jag hade varit 20 år så hade jag nog tyckt de var snygga Mina jobbarkompisar försöker para ihop mig med den enda singelkillen på jobbet. Blir lite tröttsamt då han faktiskt kan få för sig att jag är intresserad. Men roliga och söta är de med. När jag kom in på mitt rum i fredags hade de klistrat upp en kille från HP som de googlat upp eftersom han är dansare och satt upp stora bilder på med ett hjärta runt i kring och skrivit "mr right now"? haha. Sedan jagade jag dem längs hela korridoren med några hopprullade fakturor som jag tänkt piska dem med. De var mycket snabbare än mig. Så mogna är vi på vårat jobb

Hur går det med grannen? ska du göra något "move" på honom?  
    Hahaha, det är humor det Skrattande
  • takida
    Vanilla ice queen skrev 2013-02-24 14:48:48 följande:
    Haha jag har även den fula ovanan att ha mössa inomhus
    Haha, det brukar jag också ha, älskar mina mössor Glad
  • takida
    Madida skrev 2013-02-24 18:25:56 följande:
    Haha, på tal om mössor. Det var en period då syrrans handsfree inte fungerade. Då brukade hon ta på sig mössa inomhus, knyta den under hakan och spänna fast telefonen där så att vi kunde prata i telefon länge utan att hon behövde hålla luren
    Haha, vilken syn Skrattande
  • takida

Det har ju diskuterats huruvida man svarar alla eller inte. Finner jag inte personen intressant så svarar jag inte,ser ingen mening med det. Idag mejlade jag en kille som jag fann intressant och han svarade. Skickade ytterligare mejl och fick ett kort svar men inget tillstymmelse till att han vill konversera utan bara vara artig och svara. 

Enligt mig helt meningslöst, hade helt klart varit bättre med inget svar alls. 

• takida
    Madida skrev 2013-10-10 20:00:19 följande:

Och det blir ännu bättre om ni bidrar med nån intressant åsikt

Hjärta
    För tillfället är jag helt åsiktsbefriad FlörtHjärta
  • takida
    Madida skrev 2013-10-10 20:23:55 följande:

Dejting? Sexinviter på FL? Vilket tvättmedel som är bäst?
    Då får jag väl flika in med att krogen faktiskt kan vara ett bra ställe att träffa någon att dejta, även på det sunkigaste stället kan det dyka upp någon som lyser upp stället Glad
  • takida
    Madida skrev 2013-10-10 21:12:19 följande:
    Ja men det är väl klart att DU tycker det Tror inte du hade skrivit samma sak för någon vecka sedan.

Jag tror att du kan träffa någon precis var som helst. Mataffären, lunchrestaurangen, nattklubben, tåget, bilverkstan, frisören, hundrastgården, gymmet o.s.v. Men sannolikheten är inte så stor. Är jag inte fokuserad på ändamålet (finna en trevlig partner)  så är jag i min egen värld. Handlar jag mat så kan jag t.o.m. missa folk jag känner, när jag tränar så tränar jag, på tåget lyssnar jag på musik/läser/sitter i egna tankar o.s.v. Jag kanske borde bli mer öppen? Och kanske sluta handla mat efter träningen då jag liksom inte är i mitt esse
    Haha, nä troligen inte Flört

Självklart finns det en sannolikhet att man kan träffa en partner precis vart som helst även om jag tror att den är rätt så låg i vardagliga situationer iaf vad gäller mig själv. En sak är väl om man konstant råkar springa på en person men att bara springa in i någon på Ica och ta det vidare, njae... 

På krogen är det lätt att hitta ett ONS men alltsom oftast så stannar det just där. Men inte alltid Glad 
  • takida
    Emotion skrev 2013-10-10 21:40:13 följande:
    Och mer än ett år senare så hänger fortfarande samma folk här?
    Vi tycker om varandra så himla mycket och vägrar att skiljas åt! Hjärta
  • takida
    lemonina skrev 2013-10-10 21:36:07 följande:

Ja jag veeeet vi passar ihop som korv och mos du och jag.
    Men hallååå! Jag då! Passar inte jag ihop med er? Rynkar på näsanFlört
  • takida
    lemonina skrev 2013-10-10 21:24:15 följande:

Haha ja jag är förvånad att man kan hitta snyggingar där. Fast det klart vi var ju där
    Jag är än mer förvånad jag, men glatt förvånad Glad
    Under kan ske Skrattande
  • takida
    lemonina skrev 2013-10-10 21:47:52 följande:

Gulligull

Såklart du gör du är ju lilla pärlan. Ge mig en kram.
    Kraaaaaam {#emotions_dlg.flower}
  • takida
    lemonina skrev 2013-10-10 21:49:44 följande:

Jag är så glad för din skull. När blir nästa träff?
    Tack sötis! 

Ingen aning när nästa träff blir, det återstår att se Glad 
  • takida

För min del går det super med kärleken! Vi har träffats i fyra månader nu och han är underbar Glad
    Efter alla år i nätdejtingdjungeln så fann jag min kärlek på krogen. Han lyste upp hela stället och våra blickar drogs till varandra hela tiden. Och nu är det vi GladHjärta

Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!