• stargirl01

Tjäna pengar

Jag är intresserad av att arbeta med dropshipping. är det någon som vet något bra företag som har dropshipping?

• Svar på tråden Tjäna pengar
  • Vpersson

Att komma igång är väldigt enkelt. Jag kan hjälpa dig så kan du vara igång, om vi säger att du börjar idag, låt säga tisdag onsdag? Jag tjänar ca 10000 men det är inga problem att dubbla eller till och med trippla detta snabbt. Lönen kommer som vilken annan lön rakt in på kontot

• LiveHappy

Oj va kul det här lät. Har länge haft planer på att starta en webbshop men det här lät ju roligare. Hur går man tillväga om man vill börja?

• Vpersson

Det är väääldigt kul, samtidigt har man tid över till annat, barn jobb hobbies eller vad man nu missar att göra. Sen är ju produkten väldigt bra, använder den själv faktiskt ^^

Jag kan hjälpa er att komma igång, eftersom jag redan är ganska långt kommen så kan jag fixa det snabbt som jag sa.  

• jaghopparhögt
    Vpersson skrev 2011-07-30 16:54:26 följande:
    Att komma igång är väldigt enkelt. Jag kan hjälpa dig så kan du vara igång, om vi säger att du börjar idag, låt säga tisdag onsdag? Jag tjänar ca 10000 men det är inga problem att dubbla eller till och med trippla detta snabbt. Lönen kommer som vilken annan lön rakt in på kontot
    10 000 på ett år?
  • Vpersson
    jaghopparhögt skrev 2011-07-30 17:00:50 följande:
    10 000 på ett år?

Haha då har jag ju slutat för länge sedan, nej i månaden såklart
  • LiveHappy
    Vpersson skrev 2011-07-30 17:07:14 följande:
    Jag tänkte väll det. haha Hade varit en usel månadslön annars.
  • jaghopparhögt
    Vpersson skrev 2011-07-30 17:07:14 följande:
    Efter skatt?
  • 3 barns mamma
    Vpersson skrev 2011-07-30 16:54:26 följande:
    Jag har skickat medelande till dig :)
    Lucas 090815 Linnea 110311 Linn 110311
  • etanol

Vpersson;

Har du f-skattsedel då? Eller är det en hobbyverksamhet?

Inboxa gärna mig, jag är superintresserad av det här då jag är nyseppad med kass ekonomi!

• Vpersson
    jaghopparhögt skrev 2011-07-30 17:09:55 följande:
    Efter skatt?

förra månaden låg fick jag 8762 på konton, månaden innan dess 10300. så det är därför jag skrev ca 10000=) så efter skatt ja
Svar på tråden Tjäna pengar