Tjäna pengar
Jag är intresserad av att arbeta med dropshipping. är det någon som vet något bra företag som har dropshipping?
Jag är intresserad av att arbeta med dropshipping. är det någon som vet något bra företag som har dropshipping?
Blir också misstänksam när folk har en sån här galet bra affärside (för den är galet bra om man tjänar 30k efter skatt genom att bara jobba några timmar per dag) och lägger ner energi för att sprida den? Varför vill ni ha fler som säljer och konkurrerar med er? Har man hittat en sån bra grej så vill man väl hålla det för sig själv för att kunna sälja så mycket som möjligt på egen hand och tjäna ännu mer? Men ni försöker övertyga folk att också börja? Det går inte ihop.
Sen så googlade jag på Juice+ som du länkar till och man får upp väldigt många träffar om att detta är ett klassiskt pyramidspel.
Du skriver ju om lön, då är du rimligen anställd, med någon slags provision. Men varför sitta och annonsera på Blocket åt arbetsgivaren, eller sköta importen av produkter åt arbetsgivaren?
Har du företag så funkar det ju inte så att man bara får en slant på kontot som är lön utifrån vad man har sålt olika månader.
Det kostar cirka 1000 kronor för att börja jobba med juice+. Så jag tror att detta är ett pyramidspel.
Jag tycker det låter jätteintressant. Hur hittar du ett företag att jobba med som man kan lita på skickar grejerna är min fråga?
hej!
Jag funderar på att starta en webbshop. Men jag har inte något kapital och har svårt att få pga betalningsanmärkningar.
Men jag funderade på att kanske vara återförsäljare åt något företag där dom skickar varorna. Jag sköter all kontakt med kunden och så.. Någon som vet något om det??
Eller om man ska köpa in billiga varor från Kina och sen säljer vidare billigare på min webbshop??