Inlägg från: viseversa |Visa alla inlägg
  • viseversa

Ni som inte bryr er om era barn

Ha,ha tror du verkligen att någon kommer svara i denna tråd och erkänna att dom skiter i sina ungar? Tror du att dom som verkligen skiter i sina ungar vill erkänna det för sig själva eller ens vet om det? Finns MÅNGA korkade föräldrar och tyvärr blir det ofta skitungar av deras barn också. jag har träffat både och!

• viseversa
    Apocalypso skrev 2011-07-27 20:53:39 följande:
    Hört talas om t ex harar? De har inga lyor eller bon utan honan lämnar sina ungar på lite olika ställen och kommer sedan förbi och diar dem.

Gök? Lägger äggen hos andra fåglars reden och skiter helt i vad som händer efteråt.

Finns massor med fler exempel, så vilka stämmer in på ditt påstående?
    *Räv
    *Lejon
    *gepard
    *rådjur

Ja all dessa djur lämnar sina ungar ensamma under längre stunder=)

• viseversa
    Altruism skrev 2011-07-28 09:41:15 följande:
    Jag tycker att det är onormalt helt enkelt. Brist på anknytning? Empatistörning? Inte fan vet jag. Alla gör väl som dom vill men ska vi ändå prata om onormala beteenden där man struntar i sina barn så ligger det högt på listan enligt mig!
    Ja jag skulle itne kunna göra så. Dels för attd et är lättare att ha barnet nära när man nattammar. Sen 'är jag så nojjig att jag gärna vill kunna lägga en hand på mitt barn på natten om nojjan tränger sig på. Hade jag haft dom i anda rum som spädisar hade det varit ett satabns spring på mig hela nätterna. Fram och tillbaka,fram och tillbaka,fram och tillbaka osv osv
  • viseversa

Första tiden låg dom mellan oss i våran säng. Men jag fick såå ont i ryggen av att inte kunna röra mig fritt i sängen. Så nu ligger Odin i hårdliften från vagnen bredvid våran säng.

Vi har lagt filtar och kuddar under så den är i samma nivå som våran säng(vi har inga ben på våran säng. Den står direkt på golvet) han sover toppenbra i sin lilla "säng" och jag har honom nära och känner mig lugn. 

Svar på tråden Ni som inte bryr er om era barn