Shemira skrev 2011-12-28 00:13:31 följande:
Okej detta kanske låter jätte knas och jag har igen aning om det verkligen fungerar..
Men många i min bekantskapskrets eller tja min mors bekantskapskrets, som har försökt få barn men inte lyckats har liksom efter en tids försökande liksom lagt det på "hyllan" många av dem valde och skaffa hund i stället.. och kort där efter så blev dem med barn..
Nu menar jag inte bara ett par utan flera par..
Jag vet inte men jag tror att det är väldigt psykologiskt sånt där.
Går jag tex och oroar mig över min mens tex om jag missat ett piller eller nått o haft oskyddat sex så går jag och oroar mig och då kommer aldrig min mens..
Köper jag då ett grav test o det är negativt så kommer mensen typ direkt..
Så ni kanske skulle prova att slappna av och bara lägga det på hyllan ett tag?
Du kan ju uppenbarligen bli gravid om jag förstått det rätt så det fungerar ju det är väl misfallen som är problemet?
Vet dock inte vad missfall kan bero på men jag ger dig massor av styrker kramar och hoppas att det löser sig tids nog :)
Jag hade kanske inte världen bästa råd att komma men men kände att jag ville bidra med någonting i alla fall
Detta låter inte alls knas, jag har också hört om flera som lagt ner det hela ett tag och helt plötsligt blivit gravida.
Jag tror också att det är väldigt mycket psykiskt, speciellt om inte läkarna kan hitta något "fel" på någon av parterna. Mitt största problem är ju som du skrev de flera missfallen, och jag funderar på att skaffa en privatläkare som verkligen tar sig tid med att hjälpa mig när jag (om) blir gravid.
Tack så mycket för ditt inlägg, det betyder lika mycket varje gång någon skriver i denna tråd! :)