• Lilith Dark

Litium...

Jag gick upp 20 kg på sex veckor, trots hjälp av dietist, så det var absolut inte för att jag åt fel på något sätt. Så fort de satte ut medicinen så gick jag ner 20 kg igen. Jag fick det mot bipolär typ 2, men den diagnosen ändrades senare till Borderline. 

LILITH - Sveriges mest menlösa blogg www.lilith.se
  • Lilith Dark
    Disan skrev 2011-07-29 18:53:43 följande:
    Lilith Dark: Shit vad hemskt! Ja det är inte för skoj skull som man skall vara försiktig. Personligen hade jag inte tyckt att det var värt det... Mådde du bättre av det då?
    Nej det positiva i det hela märkte jag ju inte av eftersom jag mådde så dåligt av viktuppgången. Några kilo hade jag inte brytt mig om, men att gå ifrån 50 kg till 70 är en helt annan sak. Jag är kort och har normal figur, men då såg jag verkligen ut som en boll. Gick ifrån att vara en liten medium till en xl. Läkaren höll också med om att det inte var rätt medicin för mig.
  • Lilith Dark
    Anonym skrev 2011-07-29 20:21:30 följande:
    Om nu dina depressioner är ett så stort problem, så borde viktuppgång vara det lilla problemet jämnfört med att få må psykiskt bra!!
    Men mår man redan dåligt, så mår man ju inte bättre av en kraftig viktuppgång och då blir ju medicinen verkningslös.
Svar på tråden Litium...