Inlägg från: Dreams Never Ends |Visa alla inlägg
  • Dreams Never Ends

Hur ofta byter ni underkläder? (trosor)

FYFAN VAD ÄCKLIGT att inte byta varje dag... jävla grottmänniskor!!!

• Dreams Never Ends
    Misery skrev 2011-07-30 14:53:30 följande:
    Sover aldrig med trosor för då ska det vädras fick jag lära mig som liten och det kör jag med till mina döttrar med.
    Små barn är det ju inte så viktigt att det ska vädras på, det är väl mer när man kommer i puberteten.
  • Dreams Never Ends
    Anonym (Hmmm) skrev 2011-07-30 15:21:29 följande:
    Överdrivet att duscha och byta trosor varje dag!? Skaffa en tvål så kan du tvätta upp dom så har du rena.
    Börjar förstå varför männen tycker vissa tjejer är avtändande. Vem vill slicka en tjej som duschar var 3:e dag?

Jag duschar och byter varje dag.
    Exakt... vem vill slicka en tjej som duschar ens varannan dag.... även om han inte duschar kroppen varje dag så tvättar man väl för i h-vete underlivet varje dag MINST iaf? Stackars dessa tjejers män... Jag lider verkligen med dom!
  • Dreams Never Ends
    Anonym (hit) skrev 2011-07-30 15:33:42 följande:
    jag fattar inte varför i Sverige inte finns bidet. Det är hur bekvämt som helst när man t. ex. har mens o behöver tvätta där nere fl ggr om dan. Hatar att man ska hela tiden hoppa in i duschen. Trååååkigt.
    Exakt... Men Sverige är ju som sagt lite efter ;) i Findland har dom handdusch vid toan, i turkiet, I Thailand, I Usa och måååånga andra länder. Men Sverige är ju inte direkt känt för att sköta underlivshygien så bra.
  • Dreams Never Ends
    Dreams Never Ends skrev 2011-07-30 15:46:42 följande:
    Exakt... Men Sverige är ju som sagt lite efter ;) i Findland har dom handdusch vid toan, i turkiet, I Thailand, I Usa och måååånga andra länder. Men Sverige är ju inte direkt känt för att sköta underlivshygien så bra.
    Finland*
  • Dreams Never Ends
    Anonym (MP) skrev 2011-07-30 16:03:40 följande:
    Oftast varje dag, men ibland mer sällan. Jag har inga flytningar eller liknande så mina trosor är som nytvättade efter två dagar också. Luktar inte illa och är inte alls kladdiga.

Jag skulle nog byta oftare om jag hade problem som flytningar, inkontinens eller annat. Jag tvättar snippan varje dag med parfymfri tvål och vatten och tvättar alltid rumpan efter jag har varit på toan - med våtservett.

Medveten om att e-koliebakterier inte syns? Jag tvålar in röven efter jag skitit men ändå byter jag trosor varje dag.
  • Dreams Never Ends

Alltså vafan spelar det för roll om det inte är kladd i trosorna? Mina trosor är alltid synligt rena oftast ibland lite flytningar men jag byter varje dag ändå. Hört talas om osynliga bakterier tjejer? :S

• Dreams Never Ends
    Anonym (luul) skrev 2011-07-30 23:52:01 följande:
    Det är så jävla olika och beror på mitt mående. Det kan gå 4 dagar och det kan bli flera ombyten per dag. Men när det går fyra dagar, då är jag rejält nere...
    HAHA förlåt men du måste skoja... man mår knappast bättre av ett par grisiga trosor...
  • Dreams Never Ends
    Anonym (luul) skrev 2011-07-31 00:07:52 följande:
    Ja men precis... Om jag mår så dåligt att jag inte ens ids byta...
    Du den här köper jag INTE! Hur såligt man än mår så är det inte så jävla svårt att byta ett par trosor snabbt. Patetiskt.
  • Dreams Never Ends
    Kimona skrev 2011-07-31 00:22:23 följande:
    Fast du kanske inte har mått såpass dåligt?
    Det spelar väl ingen roll om man mår så dåligt att man bara vill sova p.g.a något fysiskt eller psykiskt?
    Orkar man inte ens bry sig om att äta eller ens gå upp ur sängen lär man strunta i sina underkläder
    Gud vad tråkigt att vara en så bitter människa och tycka så synd om sig själv :/ Tror vissa är väldigt bortskämda på att få bo i Sverige, Sånna som hon kanske borde flytta till afrika och se hur det är där, DÅ kan man tala om att vara deprimerad.
Svar på tråden Hur ofta byter ni underkläder? (trosor)