Inlägg från: Dreams Never Ends |Visa alla inlägg
  • Dreams Never Ends

Hur ofta byter ni underkläder? (trosor)

Welma skrev 2011-08-08 19:43:33 följande:
    Nej, faktiskt inte. Jag byter varje dag, och tvättar mig med vatten varje dag.

Men hur kommer man in på det? Under tiden ni har oralsex? Avbryter han och ger dig komplimanger för din underlivshygien? Eller vid matbordet?
    Min man har iaf sagt det till mig.

Hursomhelst så kan ingen som inte byter trsor varje dag eller tvättar sig varje dag ha bra underlivshygien. Det ingår i daglig hygien och vett och etikett att göra det varje dag.

Förstår inte hur man kan vara så respektlös mot någon anna och slänga fram sitt smutsiga underliv till en sexpartner. Tror ingen skulle säga att det var svinäckligt att slicka ngns underliv även om det var det. Många skulle göra det ändå för sin partners skull och för att inte vara elak så avbryter man inte slickadet heller efter bara några sek även om det smakar fiskfabrik..... Finns inte många som har hjärta att göra det.
  • Dreams Never Ends
    Welma skrev 2011-08-08 19:50:55 följande:
    Min man har fan aldrig nämnt något om mitt underliv. Vi har andra samtalsämnen:P Jag skulle nog tycka han är lite knäpp om han drog upp det helt plötsligt.
    Han kanske inte vågar :P
  • Dreams Never Ends
    Ellaria skrev 2011-08-08 20:07:25 följande:
    Förstår inte hur du kan vara så respektlös och inte acceptera att alla människor inte fungerar som du. Tur är det, annars hade ingen någonsin kunnat vara naken, alla blir ju så skadade av det.
    Varför skulle man bli skadad av att vara naken? HAHA vafan snackar du om? men vettiga människor tycker att nakenhet är privat och har respekt för nakenheten. Sluta dryga med mig snälla.
  • Dreams Never Ends
    Tom Araya skrev 2011-08-08 20:10:56 följande:
    Byter varje gång jag duschar vilket i regel blir varje dag, ibland mer, ibland mindre.
    Äckligt? Javisst, men prova att göra lumpen eller gå på flerdagars rockfestival dör du sover i tält och hygienirättningarna är begränsade till "baja-major" och en kran med kallt vatten.
    Ingen behöver lida för eventuell brist på hygien innanför brallorna vid dessa tillfällen.
    Skulle du kunna slicka en tjej som varken tvättat underlivet eller bytt trosor på flera dagar? Kräks
  • Dreams Never Ends
    Fattig student skrev 2011-08-08 20:18:09 följande:
    Jag är villig att hålla med dig.

Att bära samma trosor med intorkad flytning från tredagars tid är ofräscht.
    Inte enligt vissa i den här tråden.... haha :P

Dock är jag lycklig att jag är ed hygienmedveten än så.
  • Dreams Never Ends
    Dreams Never Ends skrev 2011-08-08 20:19:49 följande:
    Inte enligt vissa i den här tråden.... haha :P

Dock är jag lycklig att jag är ed hygienmedveten än så.
    mer*
  • Dreams Never Ends
    Tom Araya skrev 2011-08-08 20:22:27 följande:
    Nej, men ibland får man acceptera att alla inte kan vara helt rena och fräscha jämnt.
    Det är upp till var och en om man upplever det som ett problem, jag gör det inte.
    Hahah..... vissa verkar ha grova problem att sköta hygienen trots att man har tillgång till det...
  • Dreams Never Ends
    Mariohn skrev 2011-08-08 20:38:37 följande:
    En gång i veckan om det behövs. Annars byter jag bara när jag har duschat varannan vecka. 
    HAHAHAHHAHAHAH Den var bra Skål
  • Dreams Never Ends
    Anonym (Minou) skrev 2011-08-08 20:54:52 följande:
    Har vi begärt att du ska tycka att det är renligt? Det enda jag sett folk be andra om är att inte kalla någon äcklig för att någon gör annorlunda än de själva
    Men man är ju äcklig då? Det är ju sanning...
  • Dreams Never Ends

Och som sagt... även om smutsen inte syns så finns den där. E-koliebakterier tex som inte är allt för fräscht att gå runt med i flera dagar.... dessutom så pruttar man väl? eller ni kanske är så rena att ni varken bajsar eller pruttar? HAHA

• Dreams Never Ends
    Anonym (Minou) skrev 2011-08-08 20:58:19 följande:
    Tycker DU ja.
    Jaa så acceptera min åsikt och låt mig tycka att du är äcklig så länge du inte byter trosor varje dag eller tvättar underlivet. För jag är inte dne ända som tycker så om dig ska du veta. Hoppas du förvarnar dina snubbar om detta så dom slipper lida...
  • Dreams Never Ends
    Lindis1974 skrev 2011-08-08 21:01:20 följande:
    Äckliga är ett starkt ord och jag vill nog inte riktigt använda det just i det här fallet. Men jag tycket att man är väldigt ofräsch och ohygieniskt om man inte byter och tvättar sitt underliv dagligen. Det står jag för.
    Så är det!
  • Dreams Never Ends
    Tom Araya skrev 2011-08-08 21:02:21 följande:
    Nej "The Rain Girl", du kan inte mena att du bajsar och pruttar, sådant gör inte fina flickor.
    Tydligen inte vissa ;)
  • Dreams Never Ends
    Ellaria skrev 2011-08-08 21:03:26 följande:
    Nej, vettiga människor tycker att nakenhet är rätt naturligt och inget som behöver gömmas. Du har själv påstått att barn blir skadade av att se sina föräldrar nakna.
    Jag tror snarare att dina barn blir skadade av att du lär dom att man inte behöver tvätta underlivet eller byta trosor varje dag.....
  • Dreams Never Ends
    Anonym (Minou) skrev 2011-08-08 21:07:31 följande:
    Jag har aldrig sagt att du inte får tycka att någon är äcklig. Det jag försöker få dig, och andra, att förstå är att alla är olika, har olika behov, och olika sätt att göra saker på. Men det verkar vara väldigt svårt att ta till sig en sådan grundläggande sak.

Ja, du får tycka att jag är äcklig (fast nu byter jag trosor varje dag med få undantag så varför jag skulle vara äcklig i dina ögon vet jag inte), men måste du SÄGA att jag är äcklig? Är det skönt att vara elak mot andra? Stärker det din självkänsla? Får det dig att må bättre inombords?

Jag tar inte åt mig, men det finns de som gör det, och jag tycker att det är sorgligt att se personer som måste attackera andra, på grund av vad jag tolkar som osäkerhet och okunskap/ignorans.

Min man tycker mycket om mitt underliv, tackar som frågar.
    Okej, jag respekterar dig.

Men dom som nu tar åt sig lär sig förmodligen ngt vettigt iaf. Tex som att man bör byta trosor varje dag. Dom har faktiskt andledning att ta åt sig.
  • Dreams Never Ends
    shwS skrev 2011-08-08 21:05:25 följande:
    Du är störd. Helt ärligt.

(ja, familjeliv, varna mig och banna mig en vecka, men då kan ni göra det med rain girl också eftersom hon är ett uppenbart troll som bara vill provocera.)
    Hahahhahaha åhnej du får mig att börja grina Gråter säg inte sånna ord till mig jag blir så sårad !!!!
  • Dreams Never Ends
    Miss Kiddo skrev 2011-08-08 21:16:16 följande:
    Äckligt underliv? *sympatiserar*
    Har man äckligt underliv om man byter trosor 1 gång om dagen? Förklara dig?
  • Dreams Never Ends
    Miss Kiddo skrev 2011-08-08 23:42:50 följande:
    Behöver man byta trosor MINST en gång om dagen, så har man nog nåt otalt med sitt underliv.
    Ja men man kanske inte byter trosor av den andledningen att den är geggid med flytningar... En del tar på sig nya på morgonen och varje gång efter dom duschat(varje dag) och då kan det ju bli 2 gånger.

Jag får inte flytningar i mina trosor varje dag men jag byter ändå. Hur ofta byter du själv?
  • Dreams Never Ends
    Miss Kiddo skrev 2011-08-08 23:47:00 följande:
    Jag vänder på dom. Mindre tvätt vettu.
    Förstod väl det
  • Dreams Never Ends
    Anonym (ren ändå) skrev 2011-08-18 12:12:42 följande:
    Nä, jag tvättar händerna 1 gång i veckan ;) Flört  
    Visst skojade du med oss nu??
Svar på tråden Hur ofta byter ni underkläder? (trosor)