• Ellaria

Hur ofta byter ni underkläder? (trosor)

Fraajdaa skrev 2011-08-03 10:54:49 följande:
    Jag skriver inte på det. det var sånt klasserna i gymnasiumet som testade SKOLANS tangentbord.. du vet i data rum. LÄs kvinna!!
    Du tror det är stor skillnad på ditt tangentbord och tangentborden i skolans DATORrum? (data är något helt annat) Lite naivt.
    Nej, jag är inte negativ, jag är realistisk.
  • Ellaria
    Dreams Never Ends skrev 2011-08-06 17:27:11 följande:
    Haha... man KAN inte vara ren om man inte byter trosor varje dag. Helt omöjligt. Spelar ingen roll om man har flytningar eller inte. Ni verkar inte hört talas om osynliga bakterier....
    Du verkar inte ha hört talas om att tänka längre än näsan räcker. Dessutom verkar du tro att dina åsikter är nån slags fakta som alla borde följa, annars är de "äckliga". Åk tillbaka till 1700-talet, snälla?
  • Ellaria

Och hör och häpna, jag har aldrig tvättat mig mellan benen efter ett toabesök, det har hänt att jag inte bytt trosor på två dagar (och inte duschat på lika länge) och jag har aldrig någonsin haft några underlivsproblem överhuvudtaget. Risken att det skulle drabba mig är lika stor som det skulle drabba dig.

Du är så himla rädd för bakterier men vägrar fatta att du blir mer sjuk och oftare sjuk om du inte blir utsatt för bakterier. Att vi är så jävla sjuka i Sverige beror mycket på vår enorma bacillskräck och att allting ska vara rent exakt hela tiden.

• Ellaria

Det är ju du som tjafsar. Det är klart folk blir upprörda när du kallar dem äckliga bara för att de inte har samma åsikt som du, det är där problemet ligger.

Din man har förmodligen nog med lidande. Finns inte en kille (eller tjej) som klagat på mitt underliv.

• Ellaria

Men det är inte "ren fakta", isåfall vill jag gärna se den "faktan". Varsågod och ge mig en vetenskaplig undersökning som säger att det är direkt farligt att glömma att byta trosor varje dag. Snälla :)

• Ellaria

Så du bara hittade på vad du tror alltså? Bra att veta.

Vet du? Jag har aldrig behövt gå till gyn för mitt underliv är så hälsosamt ändå. :)

• Ellaria

Jag kan sätta tusen kronor på att jag har bättre kunskap om underliv än vad du har, med allt ditt snack om osynliga bakterier... Förstår du inte att vi blir MER sjuka om vi inte utsätts för bakterier?

Jag hade inte låtit dig röra vid mina trosor ändå, så det är lugnt.

• Ellaria
    Anonym (oj) skrev 2011-08-07 10:20:36 följande:
    nej det gör jag inte men det är väl en himla skillnad på kläder du har närmast in på kroppen och byxor? Om man hade byxor och inga underkläder under, då skulle jag likställa det med trosfrågan och bara ha dem en dag men nu har vi ju underkläder som är smidiga att byta :)

Samma sak med kläder på överkroppen; har ju bara en BH en dag, den blir varm. Även den topp/blus man har direkt på kroppen har jag bara en dag, har jag däremot en kofta över eller så, kan jag ha den en dag till
    Byter du BH varje dag? Hm, jag har aktivitetsstöd och 85-90 DD/E i BH-storlek, jag skulle inte kunna byta varje dag även om det behövdes för jag har inte råd med tillräckligt många BHar.
  • Ellaria
    Lindis1974 skrev 2011-08-07 12:00:34 följande:
    Det går ju faktiskt att tvätta sina behåar ...
    Ja? Jag kan inte tvätta tre gånger i veckan.
  • Ellaria
    giftgrodan skrev 2011-08-08 12:52:06 följande:
    vad sjutton vet du om hur fräscha andras underliv är? :O
    Rain girl vet allt förstår du väl. Hon vet att man är äcklig när man inte tycker och tänker som henne, att barn blir skadade av att se sina föräldrar nakna och att man är pervers om man sover naken.
  • Ellaria

Har du levt ett helt liv utan att inse att alla människor inte fungerar likadant? Sluta bete dig som en idiot, jag har ett superfräscht underliv, jag har aldrig haft några problem överhuvudtaget och ingen kille eller tjej har någonsin klagat på mitt underliv. Någon måste ju iofs ha klagat på ditt för att du ska bli så desperat så du kör upp våtservetter där. Akta så inte ditt barn ser dig och blir skadad för livet...

• Ellaria
    Dreams Never Ends skrev 2011-08-08 19:39:48 följande:
    hahahahahahahha ojojoj detta är så fruktansvärt underhållande....

Nehe? Dom har inte klagat? Tror du att dom skulle säga bah "Fyfan vad ditt underliv stinker! Jag spryr" HAHA

Så jävla dåligt försvar "ingen har klagat hittills" Tror knappast du har fått beröm för din bra underlivshygien heller. Kräks
    Ja, du är underhållande, det är det inte bara jag som tycker. Jo, jag har fått beröm för min underlivshygien, faktiskt. Kan inte du bara sluta försöka övertyga mig om att jag har fel OM MIN EGEN KROPP? Du har ALDRIG träffat mig, du kommer aldrig träffa mig (jag skulle nog ha svårt att inte skratta högt iofs) och du har ingen aning om hur min kropp fungerar. Sluta fjanta dig.
  • Ellaria
    Dreams Never Ends skrev 2011-08-08 19:49:08 följande:
    Min man har iaf sagt det till mig.

Hursomhelst så kan ingen som inte byter trsor varje dag eller tvättar sig varje dag ha bra underlivshygien. Det ingår i daglig hygien och vett och etikett att göra det varje dag.

Förstår inte hur man kan vara så respektlös mot någon anna och slänga fram sitt smutsiga underliv till en sexpartner. Tror ingen skulle säga att det var svinäckligt att slicka ngns underliv även om det var det. Många skulle göra det ändå för sin partners skull och för att inte vara elak så avbryter man inte slickadet heller efter bara några sek även om det smakar fiskfabrik..... Finns inte många som har hjärta att göra det.
    Förstår inte hur du kan vara så respektlös och inte acceptera att alla människor inte fungerar som du. Tur är det, annars hade ingen någonsin kunnat vara naken, alla blir ju så skadade av det.
  • Ellaria
    Dreams Never Ends skrev 2011-08-08 20:11:25 följande:
    Varför skulle man bli skadad av att vara naken? HAHA vafan snackar du om? men vettiga människor tycker att nakenhet är privat och har respekt för nakenheten. Sluta dryga med mig snälla.
    Nej, vettiga människor tycker att nakenhet är rätt naturligt och inget som behöver gömmas. Du har själv påstått att barn blir skadade av att se sina föräldrar nakna.
  • Ellaria
    GalerieMaeght skrev 2012-07-16 13:35:18 följande:
    Förstår fortfarande inte varför man inte skulle byta varje dag. Är det på något sätt svårt att byta trosor, eller vad?
    Knappast svårt men rätt onödigt om de inte är smutsiga.
    You know nothing, Jon Snow
  • Ellaria
    Insatt skrev 2012-07-16 17:01:09 följande:
    Varje människa med en hjärna fattar nog att bakterier inte går att torkas bort.
    Men hur sitter dina trosor? Mina sitter liksom inte och skaver mot analen.
  • Ellaria
    lille Birger skrev 2012-07-16 22:43:13 följande:
    Vanliga trosor kan ju korva sig och åka in i rumpan:

Fast det där är ju inte vanliga trosor. Mina trosor gör inte så, det verkar ju jätteobekvämt.
  • Ellaria
    lille Birger skrev 2012-07-17 09:46:57 följande:
    Du menar att din rumpa inte gör så? Trosorna är ju oskyldiga, det är rumpan som käkar upp dem.
    Varken trosorna eller rumpan gör så nej, trots att jag hade/har en ganska överviktig rumpa. Nått par trosor som gjort så har jag haft men då har jag slängt dem sen för det är ju jätteobekvämt.
Svar på tråden Hur ofta byter ni underkläder? (trosor)