• Anonym

Hur ofta byter ni underkläder? (trosor)

varje..ibland hoppar jag över en dag...beror på..händer dock sällan

• Anonym

varje dag o efter dusch. om jag duschat på kvällen så kan jag ha dom trosorna dagen efter också ibland

• Anonym

Morgon och kväll, samt efter dusch!

• Anonym
    Ellaria skrev 2011-07-29 21:54:47 följande:
    Om man inte har flytningar eller svettas så finns det väl ingen anledning att byta varje dag eller tillochmed två gånger om dan? Om trosorna ser rena ut och känns rena?
    öhhh? jo! Det är ofräscht annars. jag byter tröja varje dag också!
  • Anonym
    Ellaria skrev 2011-07-29 22:12:04 följande:
    Varför är det ofräscht?

Att byta tröja varje dag är rätt idiotiskt om man inte svettas mycket eller har spillt något på tröjan. Tänk vad mycket energi man gör av med när man tvättar, hur mycket parfym och tillsatser det finns i tvättmedlet som hamnar i vattnet... Varför tvätta tröjan om den inte är smutsig?
    du får tycka det om du vill...jag tycker det inte.
  • Anonym

Varannan dag beroende på hur rena som är, varje dag om dom inte är fräscha men när jag har mens och inget har läckt på trosan så kan jag ha på mig en och samma Trosa hela mensen ut :) om dom nu inte luktar äckligt också.

• Anonym

1-2gånger/dag
    Bytar alltid på morgonen. Och om jag duschar på kvällen den dagen byter jag då också.

• Anonym

1-2 gånger om dagen. Tar självklart rena varje morgon, och om jag duschar på kvällen tar jag ett par rena då också oftast.

Svar på tråden Hur ofta byter ni underkläder? (trosor)