-
ja efter förlossning, 100 gynbesök mm hade jag nog vetat om det var en infektion. tvärtemot så säger de att jag har väldigt friska flytningar hahaAnonym (12345) skrev 2011-07-30 20:37:37 följande:Men har du kollat så att det inte är nån infektion eller så? Eller är det så olika på tjejer? Att en del har mer grejer som kommer ut eller så?
-
eller hu haha. men positivt är detAnonym (12345) skrev 2011-07-30 21:51:36 följande:Åh najs med friska flytningar liksom..
Låter ju hur läckert som helst.
har helt enkelt mkt flytningar utan att det är nått fel
-
Oj då så präktig du ärEllaria skrev 2011-07-30 22:00:17 följande:Det är inte äckligt att inte duscha varje dag. Jag hatar att duscha men självklart gör jag det ändå, dock inte varje dag. Finns absolut ingen anledning till det om jag inte har svettats eller är smutsig. Duschar man varje dag torkar man ut huden och slösar massor med vatten.
men det verkar som om du har svårt för folk som vill känna sig nyduschade, varför? Känner du dig mer ofräsch i jämförelse med dom då eller?
-
jag byter när jag känner för det!
-
1 gång i veckan!!!
-
Jasså skulle du lukta bättre än alla andra....tror du sätter dig själv på lite väl höga hästar här. Det vet du förmodligen inget om.Ellaria skrev 2011-07-30 22:35:54 följande:Jag har inte ett dugg svårt för dom som duschar varenda dag, förutom att de slösar förbannat mycket vatten. Jag är inte präktig, jag luktar bättre än vissa som duschar varje dag. Folk får göra som de vill men typ ingen i den här tråden har kunnat svara på VARFÖR det är så himla äckligt, bara att det är det.
Förresten behöver man inte duscha hela kroppen varje dag, kan räcka med intima delar, och då behöver man inte duscha skållhett o länge, räcker väl med en snabbis. Skulle det vara så skadligt för miljön? Om du nu är så rädd om den, skulle du nog sluta med att färga håret då isåfall. Det finns en hel del annat som också innebär resursslöseri. Lite avtvättning med vatten ska nog gå bra. Tror du inte? Själv tvättar jag helst av mig på de intima delarna varje dag och byter trosor likaså. Tror inte att jag luktar mer illa om jag skulle hoppa över någon dag. Men känner att jag mår bra av det o känner mig fräschare. Upplever att du "hoppar på" de som vill tvätta sig, känns som att du har svårt för det. Ger oss dåligt samvete om anklagar oss för att slösa på naturens resurser osv...du är säkert inte ett dugg bättre än andra när det gäller den saken. -
minst en gång om dagen! Beror på hur fräsch eller ofräsch ja känner mig..
-
Men helt seriöst??????? Vad är det ni diskuterar? Hur mår ni egentligen? Det var det löjligaste jag läst på länge.
-
farmor sa alltid att man ska byta varje dag o vara fräsch. TÄNK OM MAN SKULLE KOMMA PÅ SJUKHUS.
hennes största skräck!
hahhahah
-
Minst en gång om dagen.. Har väl hänt ibland att det gått 1 ½ dygn mellan oxå såklart.. Men pga flytningar och svett byter jag varje dag. Sover utan och då kan jag verkligen inte sätta på mig samma som jag hade dagen innan.. Då har dom ju blivit stela av flytningar
Även min sambo byter kalsonger varje dag :)
Vilket man inte kan säga att ett av mina ex gjorde.. där fick jag tjata om ca varannan vecka om att han skulle ta en dusch och byta kläder (han trodde det räckte med att tvätta sig under armarna USCH!!)