App för ettåring?
En vanlig hederlig bok att kolla och bläddra i? Vet inga appar för så små barn då barn inte ska hålla på med mobiler.
En vanlig hederlig bok att kolla och bläddra i? Vet inga appar för så små barn då barn inte ska hålla på med mobiler.
För att det nyligen är bevisat att det är skadligt för deras leder. Dom skall inte hålla på med elektronik vid så låg ålder. Samma som att små barn inte skall se på tv. Men jag dömer ingen. Vill man ge sitt barn en mobil ist för en bok/leksak så gör så :) men JAG hade inte valt mobilen.
Fan va alla får taggarna utåt? Dåligt samvete? Smartphones är inte bra för vuxnas leder heller. Men som sagt ALLA gör som dom vill!! Och ALLA får tycka som dom vill. Men som sagt. En bok kanske?
Orkar inte leta men det va i DN har jag för mig. Veckan som gick. Anledningen är att mo ilen blir för tung för dom att hålla i längre perioder. Fan, familjeliv börjar bli påhopparnas favorithak. Kan ju inte skriva något längre utan att folk flippar. Gör vad ni vill med era barn, det drabbar inte mig ändå. Jag kom bara med ett tips och ett råd precis som ni andra...orkar inte ens diskutera mer. Känner att gravidhormonerna steg i taket!
Som sagt..... Lägg ner!