• Strix

    App för ettåring?

    Hej! Någon som har tips på bra app för ettåring? Vi har åkt så mycket bil nu att inget funkar längre av mina ideer för underhållning. Han är bara ute efter min mobil. Om jag ger upp den vill jag att det ska vara för något bra.

  • Svar på tråden App för ettåring?
  • 89Mamma10o12

    kanske de där djuren som härmas åå nu kommer jag såklart inte på vad de heter men det är typ en katt han heter tom och om er son pratar så härmas katten o lite sånt min 1åring tycker det är super kul :P. Plockepinappen gillar han också för då låter det när han trycker rätt =)

  • Mabaja

    vi kör på youtubeklipp... Babblarna är en hit här hemma! :) och trummande tiger med Nassim Al Fakir... Värt att kolla kanske?


    Flicka 101010, mabaja.blogspot.com
  • silvermåne

    tror de heter talking tom och talking hippo osv. De härmar vad man säger och så kan man kittla dom osv

    Jag har spelat in teletubbies osv med kameran (från youtube) som jag visar min 1 åring när vi åker bil, han blir annars rastlös väldigt fort. Han tycker även det är kul att se videos som vi spelat in med honom själv


    Den som är allas vän är ingens.
  • Frontline

    Känns som att det vore bättre att köpa en leksakstelefon en att låta ett barn drägla över en telefon för x antal tusen..
    Eller skaffa en liten tv och spela några filmer på...


    Livet är underbart när underlivet är bart :)
  • Stumpan83

    Peekaboo barn (tittut med djur) dock sägs djurnamnen bara på engelska eller spanska men djurlätena är ju nästan universella.

  • silvermåne
    Frontline skrev 2011-07-30 21:12:45 följande:
    Känns som att det vore bättre att köpa en leksakstelefon en att låta ett barn drägla över en telefon för x antal tusen..
    Eller skaffa en liten tv och spela några filmer på...
    ja min iphone får han inte hålla själv, det är aja baja ,-) mamma håller och visar videoklipp.
    Den som är allas vän är ingens.
Svar på tråden App för ettåring?