• silvermåne

App för ettåring?

tror de heter talking tom och talking hippo osv. De härmar vad man säger och så kan man kittla dom osv

Jag har spelat in teletubbies osv med kameran (från youtube) som jag visar min 1 åring när vi åker bil, han blir annars rastlös väldigt fort. Han tycker även det är kul att se videos som vi spelat in med honom själv

Den som är allas vän är ingens.
  • silvermåne
    Frontline skrev 2011-07-30 21:12:45 följande:
    Känns som att det vore bättre att köpa en leksakstelefon en att låta ett barn drägla över en telefon för x antal tusen..
    Eller skaffa en liten tv och spela några filmer på...
    ja min iphone får han inte hålla själv, det är aja baja ,-) mamma håller och visar videoklipp.
  • silvermåne
    Vinxen skrev 2011-07-30 21:45:52 följande:
    En vanlig hederlig bok att kolla och bläddra i? Vet inga appar för så små barn då barn inte ska hålla på med mobiler.
    varför ska de inte hålla på med mobiler?
  • silvermåne
    Vinxen skrev 2011-07-30 22:23:55 följande:
    För att det nyligen är bevisat att det är skadligt för deras leder. Dom skall inte hålla på med elektronik vid så låg ålder. Samma som att små barn inte skall se på tv. Men jag dömer ingen. Vill man ge sitt barn en mobil ist för en bok/leksak så gör så :) men JAG hade inte valt mobilen.
    Det skadar inte en 1 åring att titta på ett videoklipp,gjort för bebisar, medans jag håller telefonen
Svar på tråden App för ettåring?