Inlägg från: daniels baby |Visa alla inlägg
  • daniels baby

Bugaboo Donkey

Nu joinar jag er i tråden för jag är såååå sugen på en Donkey! å känner jag mig själv rätt så kommer det flytta in en snart! Har nu en PT explorer å en bee+ men dom bråkar bara med mig tycke jag=)

En fråga: om man köper donkeyn i duo, får man två sittdelar då eller en liggdel och en sitt?  

• daniels baby
    babykorv skrev 2011-08-17 09:33:17 följande:
    man får en liggdel och 2 sittdelar!
    Tack för svaret!! jag som inte behöver liggdelen... men tror ni att man kan sälja den fastän vagnen är så pass ny p åmarknaden? 

• daniels baby
    babykorv skrev 2011-08-17 09:32:37 följande:
    vet ni! min donkey välte igår, med min tvååring i! så himla läskigt. plötsligt låg min dotter på marken (klantigt att inte spänna fast henne, jag vet) och vagnen ovanpå. den välte alltså mot handtaget till, när jag hade vänt mig bort en sekund. hade inget hängande på handtaget eller så, då kunde jag nog ha förstått att den kan välta. dottern satt i halvliggande, vänd mot mig, så jag tänkte nog att hon inte behövde spännas fast i och med det.

så tänk på det hörrni att dels spänna fast barnen, dels lasta den lite tungt i botten om ni har barn som väger på gränsen (hon väger 15 kg, max är 17)!
    nä usch va läskigt!!! 
  • daniels baby
    babykorv skrev 2011-08-17 09:49:19 följande:
    du får ju bara tyget till liggdelen, ramen är densamma, tror inte du ska göra dig av med det, om du ska sälja vagnen sen. lätt att vika ihop och förvara!

kolla www.bugaboo.com/218#wyg om du undrar mer om vad som ingår. 
    jo det är sant! känns lite läskigt att köpa vagnen utan att få klämt på den först, vet att barnbutiken får in den snart så jag får nog avvakta tills dess. är lite orolig över att den kommer ta stor plats i bilen. ( hade UJ duo förrut som tog upp hela bagage utrymmet i vår audi a4) 
    ni som har donkeyn å liten bil, gör ni den till en mono när den ska fällas ihop? nån som har bild på hur den ligger i en baklucka? 
  • daniels baby

oki å jag förmodar att hon sover bra i den d¨å oxå?
    nu gäller det att få bort exploren och bee+ för jag vill ha donkey!! 

• daniels baby

Spigg:ja tack va snällt av dig.. Jag muttrar varje dag över vårt dåliga bagage utrymme i audin. Men jag är såååå såld på donkeyn. Tycker att två hjuls lägett verkar jätte fiffigt. Nån som provat?

• daniels baby

Idag ska det ske! ska lägga en beställning på donkeyn:) hoppas att dom andra vagnar blir sålda bara... det verkar vara trögt på marknaden nu..
    Nån som har donkeyn med svart bas å rosa top? duo alltså.. 

• daniels baby
    Mamma Tes skrev 2011-08-19 12:51:41 följande:
    daniels baby: Vi har rååååsa på dotterns sittdel men vågade inte ta det på liggdelen då vi inte vet vad bebben blir så den fick bli helt svart. Den rosa är så sjukt fin och man blir så glad då man ser den! Finns bilder i bildtråden.
    ååå va fint!!!mina andra bugaboo vagnar har alltid varit rosa, älskar den typ av cerisa färg.
    Men tänker om svart/svart är stiligare....hmm... 
Svar på tråden Bugaboo Donkey