-
heehe a det är nog många som tycker det. ni som beställt från WH watts; hur gjorde ni med betalningen å hur lång tid tog det att få vagnen? enligt mailet som jag fick så ska jag beställa den via telefon idag, men hur säkert känns det att ta betalningen på tel....Mamma Tes skrev 2011-08-19 13:10:16 följande:daniels baby: Min personliga åsikt om helt svart är booring
-
ååååååååååååååååååååhhhhhh shit va fin!!!!! ja exakt så hade jag tänkt i färger annars!!solouniko skrev 2011-08-19 18:14:43 följande:Kunde inte lägga in i BT så lägger här så länge
Min skönhet
Båda sittdelarna mot mig. Helsvart med rosa och beige sittdyna.
Såhär används dock vagnen just nu. Freja 4 mån mot mig (sovandes här) och Milla 2,5 kikar på världen istället för på hennes trista mamma
Promenerade en mil första dagen, guud så underbar den är att gå med. Minstingen sov nästan hela tiden och även Milla hann ta en liten powernap
Nu är jag lite orolig. får inte in pengar på kontot förrän på måndag för vagnen( seg överföring från ett annat konto) å tänk om dom hinner ta slut på WH watts??? (jag vet,, jag e lite överdrivet nojjig men man vet ju aldrig!)
vikket i lands problem! -
åååhh hoppas jag stöter på nån me donkey nån dag! kommer nog hinna beställa innan men det skulle va kul att se den live å mäta lite me stora tjejen!Joddan skrev 2011-08-19 20:33:50 följande:Det var en kvinna idag i sickla som stoppade mig o ställde MASSA frågor om vagnen
. Sedan var det även en till donkey där. Tvillingläge! Hon hade svartbas och svart suflett på ena liggdelen och rött lock på den andra hade hon röd suflett med svart lpck... -
Vi bor i Botkyrka för tillfället! ( håller på att sälja hus å flytta till hägersten)spigg skrev 2011-08-19 21:01:00 följande:Har också blivit stoppad många gånger och jag har låtit alla provköra vagnen och ställa frågor osv! Har även tipsat om det här tråden för de som varit intresserade! :)
daniels baby: Var bor du då? -
ååå va snällt av dig! det blir dock tajt nu för vi drar till Turkiet på tis i två veckor å jag beställer vagnen på måndag..spigg skrev 2011-08-19 21:15:23 följande:Jag kan möta upp dig inne i stan någon dag om du vill. Bor i söderförort, Bagarmossen. -
typiskt! tack ändå för att du erbjöd dig! efter många funderingar denna kväll så har jag bestämt mig för en helsvart duo å rosa lr en sand färgad dyna. har snöat in mig på elodie details nya åkpåse i leopard som skulle sitta så snyggt i till lilltjejen å då en sand dyna till stora tjejen. vad tycker ni?spigg skrev 2011-08-19 21:38:57 följande:Ah synd, jag var ju inne i stan hela dagen idag. Tror inte jag ska in imorgon tyvärr! -
visst är den?!Luella skrev 2011-08-19 22:53:11 följande:Den åkpåsen har jag också spanat på
. Den är hur snygg som helst.
Japp det får det bli. nu väntar jag bara på att det ska bli måndag så jag kan beställa=)
-
Gissar på att du pratar om åkpåsen?=)Luella skrev 2011-08-20 09:55:04 följande:Var ska du beställa den någonstans? Jag har försökt hitta någonstans på nätet där dom säljer den men inte hittat, bara dom gamla modellerna. Jag var inne i deras show room för några månader sen och då hade dom bara demoex och inte börjat sälja den än.
Jag vill ju ha den nu så jag kan bocka av den från listan av saker att köpa
Vet att Barnbutiken får in dom i sept. jag har bokat en där. dom kommer få in 4 ex tror jag det va på gamla bro gatan. men ring till dom andra butikerna annars å be att få beställa en. -
Så nu är handpenning lagd å resten av summan ska betalas på måndag!!!! är såååå glad!
Härmade dig Soluniko: tog svart med rosa å sand dyna.
Super nöjd! -
Blä för alla som spekulanter som hör av sig men sen blir det plötsligt helt tyst. Orka slösa sin tid på dom!
Velar om jag vill släppa beet.... lilltjejen älskar att sova i den, men min man blir tokig på mig om nu donkeyn ska in å ingen annan ut. nån med samma problem??