Inlägg från: Mabaja |Visa alla inlägg
  • Mabaja

Bugaboo Donkey

Hej...
    Vi har nu bestämt oss för att köpa en Donkey..

Nu undrar jag, vad är det som är negativt med vagnen? När vi var iväg tidigare idag hittade vi bara en massa fördelar jämfört med andra vagnar...

Vad tycker du är negativt med just Bugaboo donkey?

Flicka 101010, Grodan bf 120225 mabaja.blogspot.com
  • Mabaja
    memo skrev 2011-09-18 20:43:31 följande:
    Mabaja: Nackdelar; selen, den är väldigt tajt och ligger bakom barnet - dock har jag lyckats få till den så den bara går runt midjan, mellan benen - titta i bildtråden. Alla varningstexter är väl inte heller så vackra, och de verkar ju vara fastsydda överallt..... Är lite orolig för att sitt och liggdelen är så smal, hur ska det gå med åkpåse, overall osv...dock när jag tittat på andra vagnar där barnen sitter bredvid varandra så är de också väldigt smala. skulle vara toppen med regnkydd till varukorgen och en ootsack till sittdelen nu när det börjar bli kallt men ännu ej vinterkallt...
    Åh tack för svar! Ska kolla er bildtråd så jag förstår hur du menar. :) Tänkte också lite på det där med åkpåse och annat och funderar på fårskinn istället och en filt över eller liknande i sittdelen. fotsack tänkte jag också på, men det är väl som med allt annat- man kan inte få allt?

Tack så jättemycket för svar- ska genast kolla bland era bilder! :)

Är det någon annan som tycker något?
  • Mabaja

Vilka fina vagnar ni har! Nu längtar jag ännu mer efter vår donkey, men den ska inte beställas förrän i januari så den kommer i februari! :)

• Mabaja

Igår berättade jag för min pappa att vi bestämt oss för en bugga.. och så sa jag priset och han gick ju i taket... 15 min senare så lade vi på luren. Kan ju säga att jag var rätt glad när vi väl la på luren efter 15 min malande över vilken vagn vi valt..

Idag visade min syrra bild på vagnen och nu är han såld! haha. Det går fort att ändra sig.. haha

• Mabaja

Nu är det snart äntligen dags att beställa vår donkey! Ska göra det under julledigheten! :)

• Mabaja

Vi kommer köpa från butik, big baby i häggvik utanför sthlm. Var 4 veckors leveranstid så blir perfekt att beställa i januari och vi är beräknade i slutet på feb.

• Mabaja

Hej..

Är det någon av er som har babyskydd som passar till donkeyn? är det smidigt? Kommer det till användning (dvs kopplar på vagnen)?

Vi beställde vår donkey idag och babyskyddet ingick.. :) så vill veta om vi ska sälja det babyskyddet som medföljer eller det vi har sen tidigare. 

Flicka 101010, W2 bf 120226 mabaja.blogspot.com
  • Mabaja

Vi åker mycket bil (mer nu än innan grav) och blivande storasyster kommer vara 16 mån så vagnen är ju ett måste. Men då kanske det kan vara bra med det babyskyddet som går att sätta på vagnen. :)

• Mabaja
    linaloo skrev 2011-12-29 19:15:58 följande:
    Mabaja: Var beställde du Donkeyn ifrån?
    Vi beställde på Big Baby i Häggvik utanför Sthlm... Kunde ha tagit den med oss redan idag men tycker att det är rätt onödigt när vi har två mån kvar till bf. Så vi ska hämta ut den i början på februari. 
    Flicka 101010, W2 bf 120226 mabaja.blogspot.com
Svar på tråden Bugaboo Donkey