Inlägg från: smoolan |Visa alla inlägg
  • smoolan

Bugaboo Donkey

Jag har beställt donkeyn från wh watts och glömde fråga hur det är med leveranstiden. De sa fyra veckor men jag antar att det är tiden det tar för dem att få vagnen? Sen får man väl plussa på leveransen till Sverige? Återkommer de då med tracking nr? Gud vilken bra koll jag har... Känns ju bra när man precis slängt ut nästan 13000 och inte ens fått ett kvitto...

• smoolan

Mjmc- tack för svar! Känner mig ganska trygg med mitt köp iom att så många här verkar ha köpt fr England utan missöden.

• smoolan

Jag köpte från wh watts och betalade 1213 pund för duo, adapter till maxi cosi och mugghållare. Blev knappt 13000 kr. Vagnen är dock inte levererad än

• smoolan

Jag valde att beställa från England via wh watts efter att ha läst så mkt positivt här om dem. Man sparar ju några spänn på det. Betalar knappt 13000 för duo med maxi cosi-adapter och mugghållare. Beställde för exakt 4 veckor sen idag och igår meddelade de att vagnen skeppas idag så den borde komma nästa vecka. Allt har hittills funkat jättebra. Men vågar inte säga för mycket innan jag har den här. Får återkomma med rapport!

• smoolan

Nu har vår donkey landat i vårt vardagsrum. En kvart efter att jag sett att wh watts mailat tracking nr så ringde det på dörren

Behöver lite råd kring däcken. De behöver ju pumpas men när jag skulle fixa det första så pös all luft ur och nu får jag inte i nån. Hjälp. Ska man göra på nåt särskilt sätt med pumpen?

• smoolan

Ännu en fråga - är suflettbågarna lika långa så att det inte spelar nån roll i vilken ordning man sätter in dem i sufletten?

• smoolan

Trodde också att de skulle förvarna men de gör de tydligen inte när det är expressbud. Jag ringde dhl för att fråga just eftersom jag såg att vagnen landat på Arlanda kl 13 idag och tänkte att den kanske skulle komma imorgon. Men då sa de att den skulle vara hos oss senast 17:30. Så håll dig hemma! Vi behövde inte signera nånstans.

• smoolan

De mailade i torsdags att vagnen skulle skickas på fredagen. Men eftersom jag aldrig fick ngt tracking nr så mailade jag dem igår. Då hade de inte hunnit med leveransen utan skrev att den skulle skickas som igår och att de så snart de hade ett nummer skulle skicka det till mig. Tänkte att jag inte skulle tjata så jag hörde aldrig av mig idag. Och som sagt, när mailet väl kom var vagnen i princip här. De sa att det skulle ta 2-5 arbetsdagar så jag fattade att det kunde gå fort. Men inte så fort...

Svar på tråden Bugaboo Donkey