Inlägg från: smoolan |Visa alla inlägg
  • smoolan

Bugaboo Donkey

Tack spigg!

Lindsey - i fredags var det 4 veckor sen jag beställde så det gick fort!!

• smoolan

Näe jag får fan inte till det med pumpen. Ni som fått det att funka, har ni nåt tips? Ska man skruva fast pumpen på nåt sätt på ventilen?

• smoolan

Tack. Då ska man ha tid/ork att ta sig till en sportaffär... Så mycket mer praktiskt om pumpen funkat från början

• smoolan

Det är urlätt att sätta ihop vagnen. Egentligen handlar det bara om att fälla upp chassit, sätta på hjulen och montera ligg och sittdel. Mitt problem har ju varit pumpning av däcken. Men i helgen tog vi med dem till en mack och pumpade upp dem så nu är vi på banan ska man bara våga ta "oskulden" på vagnen också och köra ut med den i det hemska höstvädret...

• smoolan

Absolut. Hjulen är pumpade. Det var bara jag som fick för mig att jag ville ha i mer luft och istället lyckades tömma hela däcket...

• smoolan

Funderar på att köpa en cameleon-åkpåse till donkeyn. Har förstått att de passar bra. Men de som är för donkeyn ska tydligen passa "perfekt" enl trådstarten. Vad skiljer åkpåsarna åt i passform?

• smoolan

Tack för svar om åkpåsen. Hur många cm skiljer det på sittdelarna (cameleon vs donkey)?

Svar på tråden Bugaboo Donkey