Inlägg från: 79Malla |Visa alla inlägg
  • 79Malla

Bugaboo Donkey

Hej! Jag har läst de senaste sidorna här på tråden, och har förstått att det finns en del av er som har beställt vagnen från England (Pramworld). Jag har varit i mailkontakt med dom och fått ett pris på vagnen. Men jag har lite frågor; - den levereras (antar jag!) omonterad. Hur går det att montera den själv? - hur funkar det med garantin när man beställer den från ett annat land? Tacksam för svar!

• 79Malla
    linaloo skrev 2012-01-14 18:26:04 följande:
    Den är lätt att montera. Bara att trycka dit däcken och montera sittdel-/liggdelstygerna på ramen. Stoppa suflettpinnarna i sufletten, pumpa däcken.Tar nog MAX 30 min allt som allt. Inget mekande, bara klicka dit typ. Enligt det jag hört, så ska det bra vara att ringa/maila pramworld om vad som är fel. Fota det som är trasigt, så brukar de skicka reservdelar/nya delar fraktfritt. Dock inte behövt testa garantin. Har bara haft min åsna ett par dagar.  
    Freja 7 april 2011 ♥

Tack!
  • 79Malla

Nu har jag beställt från Pramworld, äntligen! Och jag har fått mycket hjälp och tips från denna tråden. Tack! Men nu har jag en annan fråga till er som redan har en Donkey. Vad använder ni för skötväska? Är lite sugen på att köpa en ny sådan också! Vet dock inte vilken/vilka som passar vagnen bra?!

• 79Malla
    jean1 skrev 2012-01-18 21:53:52 följande:
    Fick mitt kvitto/bekräftelse från Pramworld igår, men jag hittar ingen info om leveranstid. Vad har ni andra som beställt nu i dagarna fått för leveranstid?  

Jag fick också kvittot igår, men vad jag kan se så står där inget om leveranstid. Jag vet dock att Pramworld har väntad leverans av vagnen i slutet på januari (jag har beställt svart bas och offwhite topptyger), för det var vad de svarade mig i ett tidigare mail. Så jag förväntar mig inte vagnen förrän i februari...
  • 79Malla
    LizG skrev 2012-01-18 23:05:58 följande:
    79Malla: jag har en Skip Hop Duo Double som sitter kanon. Stor o bra. Använder Skip Hop saddle bag ibland när jag har lite saker o har fått en Bugaboo Organizer som jag ännu inte testat men den kommer nog användas så småningom också

Tack! Hur sitter Skip Hop Duo Double när du har vagnen som enkelvagn?
  • 79Malla

Berry85: Jag har precis beställt både den "nya" åkpåsen och de "nya" sittdynorna, dvs de som ska passa Donkey'n, från Pramworld. Iofs rear de ut de gamla, så det är kanske läge att passa på att köpa de istället?!

• 79Malla

Berry85; Jag beställde vagnen i svart bas och offwhite topset, men sittdynorna och åkpåsen beställde jag svarta, eftersom jag tror att de är mer utsatta för smuts än vad suffletten är. Men det är bara vad jag tror!

• 79Malla

Jag beställde duon, 1 åkpåse och 2 sittdynor, och frakten blev densamma (£60).

• 79Malla

Tack för tipsen om skötväska (Skip Hop Duo Double)! Jag har varit inne på att köpa den, men nu undrar jag om den kanske blir lite för stor? Därför funderar jag istället på en Skip Hop Duo Deluxe. Är det någon här som använder den till Donkey'n, både i mono- och duoläge? Vad tycker ni?

• 79Malla

Ni som skulle fått vagnen levererad hem, men fick hämta den med avi istället - hur lång tid tog det efter utkörningsförsöket till att ni fick avin?

De försökte köra ut mitt paket idag, tror ni att jag får avin i morgon? Skulle väldigt gärna vilja hämta hem vagnen innan helgen nämligen!

Svar på tråden Bugaboo Donkey