Inlägg från: 79Malla |Visa alla inlägg
  • 79Malla

Bugaboo Donkey

Idag har vi också hämtat hem vagnen!! Dock ligger delarna kvar i kartongerna, så vi vet vad vi ska göra i morgon! Så skönt att äntligen ha fått hem den!

• 79Malla
    EEE skrev 2012-02-24 16:39:23 följande:
    Någon som fått en leverans under helgen då? Usch, dryg väntan det här. Är ju som ett barn på julafton!

Nej, posten levererar inte på helgen tyvärr.
  • 79Malla

Jag tänkte höra om någon annan av er upplever att vagnen är svår att "fälla ut", efter att man har fällt ihop den? Vår vagn är jättetrög, och särskilt då "knapparna" som man ska trycka in. Vi får nästan använda våld för att få upp handtaget. Är det kanske läge att göra en reklamation?

• 79Malla
    NaBas skrev 2012-04-23 20:22:00 följande:
    Hej.. Till er som kanske vill ha vagnen ännu fortare så vet jag att babyshop just nu har 15% rabatt på allt. så då kan man få hem en Donkey duo för ca 12600. beställde själv en sittdyna och solparasoll.  

Jag var precis ute och tittade på Babyshop's hemsida, men det stod ingenting om 15% rabatt. Men det står kanske inte förrän i kassan? Sedan undrar jag om någon vet vad det är för skillnad på SUN CANOPY och den "vanliga" suffletten? Eller är det samma sak?
  • 79Malla
    Merde skrev 2012-04-28 23:53:43 följande:
    Har faktiskt lagt märke till det på vår vagn också men har ingen aning om det var så från början eller inte. Någon som vet vart man kan köpa billiga regnskydd som funkar till Donkeyn? Orkar inte med dom man får med...

Vi har köpt regnskydd i Ullared för 99:- / st. Har använt det 1 gång på liggdelen och det fanns plats för att dra över sidokorgen också! Så jag är jättenöjd med dem!
  • 79Malla
    PatriciaS skrev 2012-04-30 09:45:57 följande:
    Hej är det någon som vet vart i Skåne det finns att se donkeyn live? Vet att beba har den men finns den någon annanstans och kanske inte i Malmö?

Gömstället i Helsingborg.
  • 79Malla

SNÄLLA, JAG BEHÖVER HJÄLP!!! Hur sjutton sätter jag dit sittdynan på sittdelen? Jag tycker passformen är lite sådär, men jag kanske inte gör rätt?! Det är den nya sittdynan som ska passa Donkey'n, så den ska ju passa!

• 79Malla

[quote=65484921][quote-nick]spigg skrev 2012-06-23 22:20:13 följande:[/quote-nick]

79Malla skrev 2012-06-23 14:09:24 följande:
    SNÄLLA, JAG BEHÖVER HJÄLP!!! Hur sjutton sätter jag dit sittdynan på sittdelen? Jag tycker passformen är lite sådär, men jag kanske inte gör rätt?! Det är den nya sittdynan som ska passa Donkey'n, så den ska ju passa!
    Jag har precis gjort ett inlägg om det, kolla här: blogg.alltforforaldrar.se/alltombarnva gnar/2012/06/bugaboos-sittdynor-i-bugaboo-donkey/ Tack spigg! Jag var rätt på det i alla fall!
  • 79Malla
    PopcornMamma skrev 2012-08-13 19:10:35 följande:
    Har reklamerat mitt knarrande Donkey-chassi genom nätbutiken för cirka 2.5 veckor sedan. Ett nytt chassi skulle skickas direkt hem till mig från Bugaboo och så får jag skicka iväg mitt gamla chassi sedan. Någon som vet ungefär hur lång tid det brukar ta innan nya chassit kommer? Är ju kanske fortfarande semestertider och så, men jag är lite nyfiken.

Från vilken nätbutik handlade du?
  • 79Malla

Ni som har reklamerat och fått era chassi utbytta från Pramworld - har ni fått skicka tillbaka era gamla chassi?

• 79Malla

Ni som har reklamerat knarrande chassi hos Pramworld, har ni fått skicka tillbaka era gamla chassi?

• 79Malla

Merde - behöver du skicka tillbaka ditt gamla chassi? Jag har haft mailkontakt med Pw och de har godkänt min reklamation pga knarr och att handtaget lutar. Jag ska skicka tillbaka mitt gamla. Vad hade hänt med dina hjul och ditt handtag?

• 79Malla

Naimis - jag har ganska precis reklamerat hos PW. Jag mailade dem vad som var problem, och de svarade att de ville ha bilder på det som var fel samt film/ljudupptagning på knarrandet. Efter ett tag mailade de Bugaboo's svar, och jag ska få hem ett nytt chassi och en ny sittdelsram. Det gamla ska jag skicka tillbaka.

• 79Malla
    Jose skrev 2012-12-08 21:35:44 följande:
    Får du fraktsedel betald av dem eller måste du betala själv? Hur har ni skrivit? För något måste man ju ändå skriva. ;)

Jag ska inte betala någon frakt. Det ska Bugaboo stå för. Exakt hur det går till vet jag inte, men det löser sig nog?! Jag förklarade vad jag hade för problem med vagnen, och använde Google Translate som hjälp. PW har själv kontaktat Bugaboo, och sedan vidarebefordrat deras svar till mig. De hade bl.a. 4 frågor som de ville ha svar på. Det har inte varit några som helst problem, och PW har varit mycket hjälpsamma. Så nu väntar jag som sagt på de nya delarna!
  • 79Malla

Merde - jag har reklamerat till Pramworld. Jag tror också att det var i november någon gång, men jag har fått mitt nya chassi och sittdelsram för någon vecka sedan. Jag fick mail om att det var på väg (precis som när vi köpte vagnen), och paketen var någonstans och vände och kom tillbaka till Pw. Då kontaktade de mig och frågade om jag hade fått grejerna, jag sa nej, och de skickade dem på nytt till mig. Jag ska också skicka tillbaka mitt gamla, men jag har inte hört någonting om det (och det är deras problem tänker jag). Kontakta Pw igen, jag upplevde dem som väldigt hjälpsamma! Hoppas att det löser sig för dig!

• 79Malla
    Annajosefina skrev 2013-02-17 15:05:12 följande:
    Idag tänkte vi byta från liggdelen till sittdelen men hittade endast tyg till sittdelen i källaren. E det samma "bas" till sittdelen som till liggdelen? Kan inte få fram bruksanvisningen på Bugaboos  hemsida och kommer inte ihåg om man fick med 2 baser till sittdel.

Det är samma ram till både liggdel och sittdel, så det är bara tyget som ska bytas.
Svar på tråden Bugaboo Donkey