Bugaboo Donkey
Idag har vi också hämtat hem vagnen!!
Dock ligger delarna kvar i kartongerna, så vi vet vad vi ska göra i morgon! Så skönt att äntligen ha fått hem den!
Idag har vi också hämtat hem vagnen!!
Dock ligger delarna kvar i kartongerna, så vi vet vad vi ska göra i morgon! Så skönt att äntligen ha fått hem den!
Jag tänkte höra om någon annan av er upplever att vagnen är svår att "fälla ut", efter att man har fällt ihop den? Vår vagn är jättetrög, och särskilt då "knapparna" som man ska trycka in. Vi får nästan använda våld för att få upp handtaget.
Är det kanske läge att göra en reklamation?
SNÄLLA, JAG BEHÖVER HJÄLP!!! Hur sjutton sätter jag dit sittdynan på sittdelen? Jag tycker passformen är lite sådär, men jag kanske inte gör rätt?! Det är den nya sittdynan som ska passa Donkey'n, så den ska ju passa!
[quote=65484921][quote-nick]spigg skrev 2012-06-23 22:20:13 följande:[/quote-nick]
Ni som har reklamerat och fått era chassi utbytta från Pramworld - har ni fått skicka tillbaka era gamla chassi?
Ni som har reklamerat knarrande chassi hos Pramworld, har ni fått skicka tillbaka era gamla chassi?
Har ni som har reklamerat era chassi behövt skicka tillbaka era dåliga chassi?
Merde - behöver du skicka tillbaka ditt gamla chassi? Jag har haft mailkontakt med Pw och de har godkänt min reklamation pga knarr och att handtaget lutar. Jag ska skicka tillbaka mitt gamla. Vad hade hänt med dina hjul och ditt handtag?
Naimis - jag har ganska precis reklamerat hos PW. Jag mailade dem vad som var problem, och de svarade att de ville ha bilder på det som var fel samt film/ljudupptagning på knarrandet. Efter ett tag mailade de Bugaboo's svar, och jag ska få hem ett nytt chassi och en ny sittdelsram. Det gamla ska jag skicka tillbaka.
SatuSv - var har du köpt din vagn?
Merde - jag har reklamerat till Pramworld. Jag tror också att det var i november någon gång, men jag har fått mitt nya chassi och sittdelsram för någon vecka sedan. Jag fick mail om att det var på väg (precis som när vi köpte vagnen), och paketen var någonstans och vände och kom tillbaka till Pw. Då kontaktade de mig och frågade om jag hade fått grejerna, jag sa nej, och de skickade dem på nytt till mig. Jag ska också skicka tillbaka mitt gamla, men jag har inte hört någonting om det (och det är deras problem tänker jag). Kontakta Pw igen, jag upplevde dem som väldigt hjälpsamma! Hoppas att det löser sig för dig!