Inlägg från: Naimis |Visa alla inlägg
  • Naimis

Bugaboo Donkey

Hej,

Tänkte höra mig för lite innan de blir dags att beställa en åsna.
    Vad har ni för skötväskor? Vilka passar?
    Sen undrar jag om nån vet när Blue petrol färgen kommer?

• Naimis

En fråga. Fick höra av en vän att det tydligen inte ska gå att ha en sits och bilstolsadaptern samtidigt. Stämmer det?

• Naimis

Någon som vet leveranstiden från PW just nu? Har BF 27/7. Vet inte hur länge jag vågar vänta innan jag lägger in en beställning.

• Naimis

Ringde till babyshop och dom sa den var helt slut och visste inte när den skulle komma in i lager. Tror snarare att dom plockade bort den när dom upptäckte misstaget.

Hur mkt har ni som beställt en duo betalt i frakt?

• Naimis
    Pluppe E skrev 2012-05-30 14:11:41 följande:
    Hur mycket går frakten på från Pramworld till Sverige?

60.0£ är svaret jag fick därifrån för några minuter sedan
  • Naimis

Nu har jag lagt en beställning på en åsna Duo från PW. Bara att vänta på att bli uppringd imorn.

Blev en helsvart och en sittdyna i Royal Blue till storebror. Väntar med fler accessoarer tills dom känns mer väsentliga. Åkpåse känns lite onödigt i sommar, lite sugen på snack trayn och mugghållaren, men på PW sida stod de bara att den passade camen och been. Undrar jag om parasollet passar donkeyn?

• Naimis
    JessiWill skrev 2012-06-17 21:36:45 följande:
    Men fy va läskigt! Läst både eng A och B men jag avskyr att prata haha

Det var inga problem med engelskan alls, oroa dig inte över de
  • Naimis
    mamalolo skrev 2012-06-18 12:45:09 följande:
    Hej! Har sedan tidigare ett Maxi Cosi isofix-babyskydd. Det funkar alltså inte med Bugaboo Donkey?

Maxi Cosi carbiofix ska funka. Tror den adapter som säljs i Sverige bara funkar med just den
  • Naimis

Ni som beställt från PW, har leveranstiden varit angivit på kvittot ni fått? På mitt stod de att dom skulle återkomma, gör dom de först när den är skickad?

Svar på tråden Bugaboo Donkey