Inlägg från: Lotus09 |Visa alla inlägg
  • Lotus09

Bugaboo Donkey

Hej!

Jag ska ha tvillingar i vinter och har redan en flicka på 17 månader hemma. Jag är välidgt sugen på en bugaboo donkey men den är ju välidgt dyr. Såg att någon här bestält från pramworld för totalt 12100. Var det länge sedan eller är det priset man kan räkna med nu? Jag har mailat dem då dem inte lämnar några prisuppgifter online så jag får se vad dem svarar. Ni som beställt från företaget, är ni nöjda med vagnen och servicen?

Hoppas det är ok att jag bara hoppar in här med mina många frågor!!

Ha en trevlig helg!!!           

• Lotus09

Tack för era svar! Tycker också att servicen på pramworld verkar toppen, fick svar på mitt mail inom ett par timmar och priset skulle bli 12227:- med aktuell valutakurs. Däremot blev jag lite orolig för det här med flamskyddsmedel och när vi googlade lite snabbt visar det sig att alla vagnar har någon form av flamskyddsmedel men det finns förbjudna och godkända så frågan är vilken sort och vilken mängd de är behandlade med? Hur har ni andra tänkt ang, detta? Sen tänkte jag också fråga vilken färg ni tycker är finast, jag har nämligen inte sett dem i verkligheten och när de nya färgerna släpps?

Denimbee: Ja vi har ju en vagn till vår tjej så ska man på längre turer får man ju ta en vagn var men ibland vill/behöver man ju kunna köra alla tre och då tänker jag som du att tvillingarna kanske kan ligga i samma korg till en början i alla fall.  

• Lotus09

Quriall: Jo, en ståbräda ska vi också ha. Funkar för kortare stunder men för längre promenader får man nog ha ngt annat alternativ då vår dotter endast kommer vara 21 mån vid födseln.

• Lotus09

Bily: tack för tipset!! Blir också att vi beställer därifrån då vi vill ha en vagn utan kemikalier. Priset var i princip detsamma.

Vilka färger har ni på er vagn eller ska köpa?? Själv funderar jag på svart bas och royal blue på sufletten.

• Lotus09

Förlåt för att jag bara kastar ut alla mina frågor, svara bara om ni har lust och ork.

Vilka tillbehör kan vara bra att ha? Passar endast bugaboos åkpåse eller kan man välja någon annan?   

• Lotus09

Spigg: Tack för tipsen!

Malinooo: Tack för tipsen. Då har vi bf i samma månad :) Beställde du den nu för att du ska ha den som monovagn tills syskonet kommer? 

Jag är nog världens veligaste person, kan inte bestämma mig för färg. Väljer mellan royal blue och sand. I-landsproblem .............   

• Lotus09

Malinooo: BF den 14/12 men ska på Rul på torsdag så det kan ju ändras. Du då? Electric blue, är det samma som royal blue?? Och Jade är den gröna, eller hur?

Jag behöver ju inte vagnen på ett tag men känner mig ändå stressad att beställa en, kronan är ju så stark nu. Dessutom vill jag gärna ha den och klämma och känna på :)

• Lotus09

Malinoo: Jaha där ser man, kanske blir på din dag då om vi flyttas fram. Tvillingar brukar ju komma lite tidigare. Electric blue är lite mörkare än royal blue va?

• Lotus09

Malinooo: Ja vi ska ta reda på könen om det går Den färgen verkar superfin men enl det holländska företaget är just den färgen slut på centrallagret och kommer inte vara tillgänglig mer

Har också mailat med Hahn och som jag fattar det kan det vara väntetid tom slutet av september beroende på vilken färg man vill ha. Men. har dem bara vagnen i lager ska den levereras på tre dagar. Så har jag förstått honom

• Lotus09

Bily: Trist att du får vänta på din vagn/välja en annan färg än du tänkt dig. Hoppas det löser sig på något vis!!

Skulle verkligen behöva lite råd om ni har tid över......

Vilken färg är finast av Royal blue och sand (på suffletten och vagnöverdraget) till svart bas?

Och tycker ni som har "seat liner" att det är en bra investering?

Kan nämligen inte bestämma vilka tillbehör jag ska ha. Vi ska ju ha tvillingar så jag funderar på två organizers, om det nu går att ha två, och den här solsufletten.

Hoppas att alla ni som väntar på era vagnar får dem så snart det bara går. Tråkigt att gå och vänta på något när man väl bestämt sig och beställt.                

Svar på tråden Bugaboo Donkey