Inlägg från: Fialottis |Visa alla inlägg
  • Fialottis

Bugaboo Donkey

Hej! Har 3,5 mån gamla tvillingar och för tillfället en UJ MB duo. De ligger båda två på mage i vagnen när de sover..nu börjar liggdelarna bli för små och jag spanar efter en vagn där jag kAn ha sittdelarna mot mig. Undrar om någon har erfarenhet av donkeyn, kan de små ligga på mage i sittdelen?!

• Fialottis

Sockerbullen, menar du 3-4 mån till i donkey liggvagnen? För i MB får de definitivt inte plats så länge till
    Någon månad till sen tror jag de lär sig sova på rygg men jag vill gärna "överleva" vägen dit! Kollade lite på basson (bara på nätet) och gillade inte den helt, läste dessutom många negativa kommentarer. Åh denna barnvagnsdjungel!

• Fialottis

Jag tar tacksamt emot alla tips ska kolla upp lite mått på de två vagnarna. Några cm gör ju lite skillnad iaf..
    Jag har inte testat bugan live än, den finns inte på så många ställen här omkring. Vill se hur det "ergonomiska" ser ut liksom.
    Fanns en säljare i Helsingborg men den kom inte in än på någon vecka pga. Chassibytet.

• Fialottis

Holly... Jag har bara ett tips när det gäller tvillingar, inte vagn. Köp inte för mycket små kläder! Jag gjorde det för att "tvillingar får man alltid för tidigt". Jo visst.. Jag gick 40 v och alla de små kläderna blev oanvända! Skicka hellre någon att köpa om de kommer allt för tidigt så hade jag gjort om jag vetat det jag vet nu!

• Fialottis

Hej! Igår var vi och provkörde donkeyn. Blir antagligen en beställning idag! Har ett par frågor som jag tänkte att någon här säkert kan svara på.
    Kan man bara ha vilo och sitt läge på sittdelarna när de är framåtvända?
    Finns det något genomskinligt regnskydd med "hål" för att ta ur barnet, som passar på donkeyn? Förstod att det som ingår inte har något hål. Tack på förhand!

• Fialottis

Mmiaa, va skoj!! Vilken site är "mm"? Jag är ny i donkeydjungeln! Bara 2 v leveranstid är ju perfekt

• Fialottis

Mmiaa, tack! Jag har kollat på deras sida nu och mailat om prisoffert. Våra killar är 5,5 månad så en duo med extra suffletter och åkpåsar är jag ute efter. Vår UL duo som jag har nu beställde jag på pramworld i England så jag har mailat till dem också. Tror dock de hade mycket längre leveranstid..

Svar på tråden Bugaboo Donkey